AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Jeg er gått litt lei av maten til han jeg har noe på gang med..... Hver gang jeg er hos han, så er det eneste han kan tilby kneip med hvitost, kanskje skinke om jeg er heldig (han er matlei) Har fått servert til godis og snacks innimellom, men når vi er sammen ofte, så er jo ikke akkurat det det sunneste. Jeg tenker derfor at jeg skal begynne å ta med litt som vi kan kose oss med på kvelden, gjerne noe som ikke er for usunt. Litt lett kveldsmat, som ikke tar for mye tid (vi spiser som regel middag hver for oss) Håper noen av dere har noen gode forslag Anonymous poster hash: 9fb00...6f6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Jeg pleier å ha med sukkererter,cherry tomater,blomkål,brokkoli,gulrøtter . som snacks. Til kvelds liker jeg røkt laks og eggerøre. med noen cherry tomater. Anonymous poster hash: 5d51a...176
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Havregrynsgrøt med kanel og eplesyltetøy (evt. sukker). Det er mange som ikke er klar over at den kan tilberedes i mikrobølgeovnen. Tunfisk med tyrkisk yoghurt på knekkebrød eller brød.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Havregrynsgrøt med kanel og eplesyltetøy (evt. sukker). Det er mange som ikke er klar over at den kan tilberedes i mikrobølgeovnen. Tunfisk med tyrkisk yoghurt på knekkebrød eller brød. Hva slags kombinasjon er yoghurt og tunfisk!? Han er mektig lei havregryn, men jeg kan jo tipse han om litt variasjon Anonymous poster hash: 9fb00...6f6
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Hva slags kombinasjon er yoghurt og tunfisk!? Han er mektig lei havregryn, men jeg kan jo tipse han om litt variasjon Anonymous poster hash: 9fb00...6f6 Du blander det sammen til en mos sånn at det blir sånn som du får på baguetter på flyplassen og sånt. Gjerne ha chilli oppi også.
visp Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 (endret) Du blander det sammen til en mos sånn at det blir sånn som du får på baguetter på flyplassen og sånt. Gjerne ha chilli oppi også. Jeg pleier å blande tunfisk med majones og man bør ha rødløk på. Veldig godt. Yoghurt bruker jeg om jeg skal være litt forsiktig men er ikke helt det samme. Forslaget om havregrynsgrøt var litt koselig da. Endret 14. september 2015 av visp
Marimba Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Kveldsmaten blir jo med en gang litt koseligere om man bare varmer den litt. Halvstekte rundstykker feks, eller ostesmørbrød, med te eller kakao til. Omelett med fyll er et annet lettvint forslag. Avocadotoast er jo veldig godt, men det blir man jo ekstremt mett av. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Jeg er gått litt lei av maten til han jeg har noe på gang med..... Hver gang jeg er hos han, så er det eneste han kan tilby kneip med hvitost, kanskje skinke om jeg er heldig (han er matlei) Har fått servert til godis og snacks innimellom, men når vi er sammen ofte, så er jo ikke akkurat det det sunneste. Jeg tenker derfor at jeg skal begynne å ta med litt som vi kan kose oss med på kvelden, gjerne noe som ikke er for usunt. Litt lett kveldsmat, som ikke tar for mye tid (vi spiser som regel middag hver for oss) Håper noen av dere har noen gode forslag Anonymous poster hash: 9fb00...6f6 Bondeomelett Brødskiver med røykalaks og eggerøre Salat med fetaost, litt skinke, cherrytomater og andre grønnsaker Suppe (rett-i koppen-suppe, om du ikke orker å koke suppe) og brødskiver med smør ved siden av (Men tomatsuppe med makaroni får du svært rimelig hos Rimi bl.a) Anonymous poster hash: ed38d...df9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Hjemmelaget blomkålsuppe (lettvindt og godt) med påsmurte brødskiver ved siden av Nudel-retter (de som tar 2-3 minutter å lage, 5-pkn på Rimi til ca 10 kr) med brød ved siden av Anonymous poster hash: ed38d...df9
Gjest Herr Heftig Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 (endret) Jeg pleier å blande tunfisk med majones og man bør ha rødløk på. Veldig godt. Yoghurt bruker jeg om jeg skal være litt forsiktig men er ikke helt det samme. Forslaget om havregrynsgrøt var litt koselig da. Jeg liker ikke majones. Endret 14. september 2015 av Herr Heftig
Gjest Citronella Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Bak muffins med eple og kanel. Eller en eplekake! Menn liker damer som baker. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #12 Skrevet 15. september 2015 Kokt egg med kaviar eller majones, gjerne ansjos til, eller tomatskiver. Speilegg, gjerne med ketchup, og kanskje kjøttpålegg under. "Luksuspålegg" som skinkestek og roastbiff, gjerne med sylteagurk, italiensk salat, og en liten sviskebitte. Anonymous poster hash: e089f...63e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå