AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Er det stuerent å invitere ut en jeg selv ikke kjenner, men som er feks venn av en venn/kollega av en venn/nabo til en venn? Osv? Og hva er i såfall beste metode? Facebook? Sms? Via den bekjente? Hadde du mislikt/likt det om du ble kontaktet av en for deg ukjent person (-men med felles bekjente)? Det lurer jeg på ikveld Anonymous poster hash: 54fcc...60e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Jeg tror kanskje jeg er i mindretall, men min mening er at dette bør være greit. Du må selvsagt være forberedt på å få avslag som du da ikke må ta personlig Anonymous poster hash: 96619...3d9 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Jeg tror kanskje jeg er i mindretall, men min mening er at dette bør være greit. Du må selvsagt være forberedt på å få avslag som du da ikke må ta personlig Anonymous poster hash: 96619...3d9 Takk for svar! Er du mann/kvinne? Får jeg et avslag så går det greit, da har jeg i alle fall forsøkt. Ikke sikkert at vi er en god match heller. Den som intet våger... Ts, som er kvinne forresten Anonymous poster hash: 54fcc...60e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 En kollega av meg sa til meg at hun hadde en kamerat som likte meg veldig godt. det synes jeg var veldig greit for da kunne jeg se bilde å sånn å bare si til henne om jeg ville snakke med han eller helst ikke. Og en annen gang hadde jeg et ganske så hyggelig forhold til en mann jeg møtte på den måten. så det foretrekker jeg. Anonymous poster hash: 5bc7f...c1a 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Mener du å kontakte en på facebook eller irl? Det er litt forskjell.. Om man blir kontaktet av en pen dame med felles bekjente på facebook så kan det føles ok og ikke for påtrengende, men i andre settinger kan det kanskje bli for mye. Men - den som intet våger intet vinner Anonymous poster hash: b646d...fda
deprim Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Jeg ville kjørt for facebook ;-) sms kan virke litt mye !
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #7 Skrevet 15. september 2015 Det aller beste er jo å komme i kontakt med hun via de du kjenner som kjenner hun, i en irl sammenheng. Men hvis det blir vanskelig så er facebook helt greit så lenge du introduserer deg godt og ikke er creepy Anonymous poster hash: b646d...fda
Arabella Skrevet 15. september 2015 #8 Skrevet 15. september 2015 Jeg ville kjørt for facebook ;-) sms kan virke litt mye ! Alle har ikke facebook da, selv i våre dager. 2
Den mystiske Skrevet 15. september 2015 #9 Skrevet 15. september 2015 Skulle jeg bedt en kvinne på kaffe som jeg kjenner gjennom andre så ville jeg heller ha vært tålmodig og bedt hun ansikt til ansikt kontra nettet/tekstmelding i en anledning hvor dere er tilstede. For meg virker det mye mer direkte og ærlig enn å "skjule" seg bak en usynlig vegg av elektronikk. Fordelen er jo da at du med en gang får kroppspråkssignalene til personen der, og forhåpentligvis en respons, enn å måtte vente utålmodig på et svar fra nettet. Samt, gjerne sjekk at han faktisk er singel før du i det hele tatt våger deg ut på dette potensielle eventyret. 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #10 Skrevet 15. september 2015 Alle har ikke facebook da, selv i våre dager. Ikke alle som har telefon heller. Anonymous poster hash: 43694...4a7
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #11 Skrevet 15. september 2015 Synes det høres greit ut, men da via den felles bekjente. Jeg synes det fort blir litt pinlgete og creepy over Facebook, for ikke å snakke om over SMS. Jeg ville ikke satt pris på å få en SMS fra en totalt ukjent med forespørsel om date. Anonymous poster hash: 5b41c...fbe 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #12 Skrevet 15. september 2015 Det aller beste er jo å komme i kontakt med hun via de du kjenner som kjenner hun, i en irl sammenheng. Men hvis det blir vanskelig så er facebook helt greit så lenge du introduserer deg godt og ikke er creepy Anonymous poster hash: b646d...fda Jeg er kvinne, han er mann. Ja, det er litt vanskelig å møtes "tilfeldig", også hos vår bekjente. På Facebook er jeg litt redd for at meldingen havner i "annet"-folderen og ikke blir oppdaget før om noen år Takk til alle som har svart, hyggelig å høre forskjellige meninger Anonymous poster hash: 54fcc...60e
deprim Skrevet 15. september 2015 #13 Skrevet 15. september 2015 Alle har ikke facebook da, selv i våre dager. Sant nok! Men om jeg skulle valgt mellom Facebook eller sms, ville jeg valgt førstnevnte ! Ellers er det jo som flere sier at det å bli spurt face to face det man setter mest pris på ☺
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #14 Skrevet 16. september 2015 Jeg ville spurt våre felles venner om de kan si til ham at du gjerne kunne tenke deg å finne på noe med ham. Og så kan dere legge hverandre til på facebook eller du får nummeret hans av noen av disse som kjenner ham, slik at dere kan avtale Er ikke så veldig lenge siden jeg fikk en telefon fra en venninne som nettopp hadde truffet på en fyr som var interessert i meg. Han la meg til på facebook dagen etter. Og en annen venninne fikk sms da vi var ute sammen fra en kamerat som lurte på om jeg ville være med ut og spise middag, vi traff på ham litt tidligere på kvelden.Anonymous poster hash: 022f0...ccc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå