Gå til innhold

Åndenes makt. Kari Traa trøyer og bartesmykker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På alle resepsjonistene. Så unktelig veldig snodig ut!

Anonymous poster hash: 75d31...599

• Liker 1
Skrevet

*Skjult reklame* tenker jeg.. Ofte sånn at de som blir med i "filmen/dokumentar etc" har på seg klær, smykker, sko etc for å reklamere for personen. Skjer ganske så ofte.

Skrevet

La merke til det jeg også og synes det var underlig. Om det er reklame så biter ikke jeg på. Ikke noe fine smykker.

Anonymous poster hash: 6b4bd...69b
Skrevet

Hvorfor skulle de reklamert for Kari Traa? Det hadde de jo ikke fått noen ting for. Også de fæle flettene da..

Synes de burde kledd seg i mer nøytrale farger som resepsjonister. for utlendinger må det jo se ut som de går i pysjen.

Skrevet

Hvorfor skulle de reklamert for Kari Traa? Det hadde de jo ikke fått noen ting for. Også de fæle flettene da..

Synes de burde kledd seg i mer nøytrale farger som resepsjonister. for utlendinger må det jo se ut som de går i pysjen.

Genseren er jo grei nok da, er jo høyfjellshotell. Ikke Rica hotell.

Skrevet

Genseren er jo grei nok da, er jo høyfjellshotell. Ikke Rica hotell.

Finnes mange pene, og nøytrale ulltrøyer. Dette mønsteret og fargene blir altfor voldsomt synes jeg.

Skrevet

Haha, vi reagerte også på det! Men det virka jo som det var uniformen til de ansatte der. Sorte bukser, Kari Traa-trøye og bartesmykke. Det er nok ikke produktplasseringsreklame, det ville vært gjort på en litt mer nøytral måte, og alle ville ikke hatt likt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...