Gjest Blomsterert Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Har så mange gode erfaringer med menn.De er oppvartende,de gir oss alltid en sjanse,uansett fortid.De får oss til å le,og de bryr seg på en ikke-slitsom måte,de er ærligere og mer direkte. Ja,jeg ser bra ut,men det er ikke det det handler om! Menn er bare snillere og mer ok uansett de,hvorfor?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Nei det vil jeg ikke si. Kjenner og møtt mange koselige og snille damer ,samme med menn. finnes dritt på begge sider. og bra på begge sider. Anonymous poster hash: d1669...622
Gjest O.G. Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Alle de snille menneskene jeg kjenner er kvinner.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Ja, er et paradoks det der, det er menn som starter kriger, voldtar og dreper, men i et forhold er det store flertall snille, tålmodige, kjærlige partnere. Heldigvis Anonymous poster hash: ccb57...9f9
Gjest SykkelJenny Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Menn er ofte mer reale enn kvinner - der er jeg enig med deg. Kvinners verste egenskap er misunnelse, baksnakking og indirekte mobbing. Jeg sier indirekte mobbing for ingen er så god som kvinner til å skjule sin egentlige agenda bak hvite "englevinger".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå