AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Jeg er ikke sikker på om dette er riktig sted å spørre. Jeg har tenkt til å kjøpe julegaver allerede nå. Noen av dere synes (om ikke de fleste) at det er teit eller rart å kjøpe det allerede nå. Kan skjønne det, men vil slippe det stresset når det er juletider. Vil heller kose meg og slappe av mer de tidene, og det er vel litt billigere nå? Uansett så har jeg tenkt til å kjøpe sminke eller gavekort for en eller annen sminkebutikk. Dette blir da en dyr gave. Så jeg tenkte å gi et gavekort på rundt 1000-2000kr. Men hvor er det best å få gavekort fra? Altså for sminke da, og er det noe forskjell på dyre sminker og billige? Jeg er en gutt så jeg har ikke peiling Anonymous poster hash: a3d0d...365
Gjest Holititten Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Ville gått for et gavekort på KICKS, som er en parfymeri-kjede. De selger mange merker, noen dyre andre litt rimeligere i tillegg til parfymer og kremer.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Vent litt og se hvor damen din kjøper fra? Selv ville jeg ønsket meg et slikt kort fra feelunique COM. Anonymous poster hash: 037ba...6d2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Jeg bruker sminke fra makeupmekka.no der ville jeg likt å fått fra. ellers så kjøper jeg parfyme fra kicks. hender jeg også kjøper en og annen sminke derfra. Anonymous poster hash: 19d96...240
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå