Gå til innhold

Forelsket.....i en fra nettet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så ufattelig dum, skjønner ikke hvordan jeg klarer å få det til! Men nå har jeg altså forelsket meg i en fyr fra nettet.. en jeg aldri har møtt, aldri har snakket med annet enn messenger.. Jeg klarer ikke å tenke på annet, go det dumme er at han bor ganske langt borte fra meg, men jeg klarer ikke selv å velge hvem jeg skal bli interessert i! Har noen av dere hatt noen nettforelskelse?.. Eller har dere noen tips til hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Om personer man treffer kun på nettet, kan man si at man er interessert i, eller attrahert av, men man kan ikke si at man er forelsket. Det er å nedverdige begrepet forelskelse.

Skrevet

Vel, den eneste måten å finne ut om det kan ligge noe i det, er å møtes. selv om man er aldri så betatt over nettet, så kan det være at det ikke stemmer i virkeligheten.

Skrevet

Jeg er i samme situasjon for tiden. Kan ikke si at jeg er forelska da, og det blir jeg nok neppe over internett, men betatt, interessert og "småforelska" er jeg definitivt.

Desverre bor vi laaaangt unna hverandre, og har i realiteten ikke noe mulighet til å treffes før om et halvt år. Det er ikke noe morsomt å tenke på, og jeg er redd for at vi enten skal gå lei av å bare snakke uten å møtes (selv om jeg egentlig ikke tror det vil skje), eller at vi bruker masse tid på hverandre før vi møtes, for så å finne ut at det ikke kommer til å funke.

Egentlig har jeg ikke noen gode råd da. Hvis du har mulighet så prøv å få til et møte. Ellers er det bare å nyte følelsen og smøre seg med tålmodighet :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Forelsket eller betatt kanskje??? Tja, ikke vet jeg.

Jeg har selv møtt mannen i mitt liv på nett. Ble ganske betatt av han da vi snakket sammen på nett. Så møttes vi og det ble full klaff med en gang. Ble forelsket tvert... Nå var jeg litt heldigere enn deg da, han bodde i samme by som meg...

Lykke til

Gjest Anonymous
Skrevet

Forelsket i en fra nett?

Jo, mange opplever det, men jeg kan bare

ikke skjønne at det er mulig? :klø:

Har hatt kontakt med flere, men aldri skjønt det der.

Men ettersom tiden går, og flere og flere finner lykken via internett, må jeg nok bare gi opp... *ler*

Synes du skal møte han, så ser du hvordan det går!

Masse lykke til!!!

:blomst:

Skrevet

Møt ham så fort som mulig, hvis du er så forelsket. Ingen vits i å kaste bort masse tid og energi på en som kanskje ikke er som du håper.

I min singeltid hadde jeg flere internett-dater, og INGEN av dem var som jeg forestilte meg!

Skrevet

Snakk med han på telefon først da vel. Det gjorde jeg med "min" type. Og dagen etter møttes vi. Nå er vi gift å har det utrolig bra sammen!! Lykke til

Skrevet

Jeg ble flere ganger betatt av noen jeg bare hadde internett kontakt med. Møtte flere stk IRL, og den siste, er jeg gift med i dag :sjarmor: !!!

Møt denne mannen, før du bruker unødig mye tid på han!! Det er mitt råd :-)

• 8 år senere...
Gjest anonym
Skrevet

Jeg er i samme situasjon, jeg var på ferie i NY og snakket med en fyr derfra siste dagen før jeg skulle hjem, vi rakk aldri og treffes og det blir for dyrt og reise ned igjen bare for og treffe han. Vi har nå snakket i nesten ett halvt år og jeg er redd for at vi blir enten lei av hverandre eller at jeg ikke orker og ha det slikt. Jeg vil ikke si at jeg er forelsket men mer interessert eller betatt av han. Vi har kjempe masse til felles

Skrevet

Om personer man treffer kun på nettet, kan man si at man er interessert i, eller attrahert av, men man kan ikke si at man er forelsket. Det er å nedverdige begrepet forelskelse.

Hei du der! La andre få føle det de føler, så kan du føle det du føler.

• Liker 4
Gjest Hjordis
Skrevet

Ta en video samtale. Skype oovoo etc etc. Kleint ja. Men likevel litt mer ekte en chat. Hopp i det.

Er forlovet med en jeg traff på nett. Langdistanse er ikke lett. Men man lærer mye om seg selv og om å jobbe for et forhold.

Lykke til

Skrevet

Hei du der! La andre få føle det de føler, så kan du føle det du føler.

Anonym person fra 2004 får nok ikke meldingen din, Gud ;-P

• Liker 2
Skrevet

Hæ? Er det bare jeg som holder meg oppdatert på det jeg skrev for ti år siden? ;)

Gjest JakeGreen
Skrevet

Det er jo Gud.

:)

Skrevet

Det er jo Gud.

:)

Godt poeng!

Hæ? Er det bare jeg som holder meg oppdatert på det jeg skrev for ti år siden? ;)

Jeg håper da virkelig at Gud holder seg oppdatert på ting han skrev for mye lengre siden enn det også!

Skrevet

Godt poeng!

Jeg håper da virkelig at Gud holder seg oppdatert på ting han skrev for mye lengre siden enn det også!

Kommer an på om det var i fylla. Synes å huske noe om en bok fra en fyllekule for et par tusen år siden... Jaja. Sånn går no dagan

Skrevet

Kommer an på om det var i fylla. Synes å huske noe om en bok fra en fyllekule for et par tusen år siden... Jaja. Sånn går no dagan

Har vært borti den, faktisk! Står et par artige skrøner der, for å si det sånn... Feks den om da Gud trengte hjelp til å ta over en by. Han greide ikke gjøre det selv, siden innbyggerne hadde jernvogner. Jern er tross skikkelig solide saker.

Skrevet

Har vært borti den, faktisk! Står et par artige skrøner der, for å si det sånn... Feks den om da Gud trengte hjelp til å ta over en by. Han greide ikke gjøre det selv, siden innbyggerne hadde jernvogner. Jern er tross skikkelig solide saker.

Tippa jeg bare lata som for å slippe å gjøre jobben selv. Men som sagt så husker jeg ikke så mye fra denne perioden, det ble litt for mye isopropanol.

AnonymBruker
Skrevet

Isopropanol faktisk? Hvor kjøpte du det da?

Anonymous poster hash: d6ea0...352

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...