AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Jeg har veldig lyst til å høre om flauser folk har hatt, alt fra små flauser til store flauser! Kan begynne med en ganske nylig en for min del: Jeg klarte å lommeringe en ukjent dame på østlandet et sted, mens jeg satt på do og sang "They're coming to take me away haha!" i en skikkelig tilgjort og fæl stemme. Hun virket ikke så veldig glad. Anonymous poster hash: ba3d4...7e3 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Hvordan går det an å lommeringe når du sitter på do? hehehe Første gangen jeg var på nye innebadet i byen her så gikk jeg inn i herregarderoben... (Jeg håper ingen så meg, og ingen som husker meg uansett nå, men det var veldig flaut.) Anonymous poster hash: 291f7...4e6
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Kan begynne rolig. Hadde tlf under puta. (i gamle dager,hadde ikke sånn lås med kode som er nå på tlf) lå å sang som en annen dust på denne sangen The Streets - Dry your eyes. Så begynner jeg å høre noen si HALLO? HALLO? så sier jeg til kameraten min, hører du også stemmer? haha så kikket jeg på tlf ..ja hadde selvfølgelig ringt fyren jeg likte. Flott var 13-14 så var flaut som bare det. også det som er en del verre. Jeg hadde spist dårlig mat fra en resturant .. å dreit på meg. foran samboeren min...... det kom veldig uventet og plutselig. aldri vært så flau som det i hele mitt liv. Anonymous poster hash: ce16a...3cb
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Danset på baren i syden en fuktig kveld, skled og landet på huet på innsiden av baren. Det resulterte i verdens største Donald kul og blått øye. Ikke veldig høy i hatten da jeg var tilbake etter et par dager, for dette var selvfølgelig første kvelden. 😂 Har ikke blitt noe bardansing på meg sidenAnonymous poster hash: a7d7d...30e
Gjest Blomsterert Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Kan begynne rolig. Hadde tlf under puta. (i gamle dager,hadde ikke sånn lås med kode som er nå på tlf) lå å sang som en annen dust på denne sangen The Streets - Dry your eyes. Så begynner jeg å høre noen si HALLO? HALLO? så sier jeg til kameraten min, hører du også stemmer? haha så kikket jeg på tlf ..ja hadde selvfølgelig ringt fyren jeg likte. Flott var 13-14 så var flaut som bare det. også det som er en del verre. Jeg hadde spist dårlig mat fra en resturant .. å dreit på meg. foran samboeren min...... det kom veldig uventet og plutselig. aldri vært så flau som det i hele mitt liv.Anonymous poster hash: ce16a...3cb Takk for latteren,trengte den: -)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Takk for latteren,trengte den: -) Bare hyggelig. Anonymous poster hash: ce16a...3cb
Gjest lipgloss Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 jeg klarte å bæsje på meg på jobb en gang,klarte å begrense det til at bare undertøyet ble tilgriset,så gikk truseløs den dagen
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Skulle på date med en fyr jeg egentlig ikke var så interessert i. Reiste hjem til han og vi satte på en film. Merket fort at dette ikke var noe for meg, så sendte derfor en tekstmelding til venninnen min.Jeg: Hei kan du hente meg nå?!?! Sitter i sofaen og kjeder livet ut av meg!!! Vi har ikke noe connection i det hele tatt. Gaaaad kleint. Når meldingen var sendt så peip det i sidemannen sin telefon. (Han jeg var på date med). Da skjønte jeg det. Jeg hadde sendt feil og alt jeg gjorde var å sitte der stiv som en pinne. Aner ikke hva som skjedde, men klarte seriøst ikke bevege meg! Det eneste han sier er "Jeg tror du skal gå!!" Jeg beklaget meg, løp og så meg aldri tilbake. Anonymous poster hash: ae27f...d0e 2
Gjest Blomsterert Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Hvorfor har jeg ingen flauser å dele som andre vil le av? Er jo en flause i seg selv! Men vet ikke om det er morsomt,men jeg stakk av som tenåring.Sto lenge å haika i minus 20 grader.Så stoppa en bil. Jeg var ho tøff i trynet,la liksom beina på dashbordet,og i det hele tatt.. Drittungeoppførsel de lux,helt til sjåføren sier han er sivilpoliti. Vel,jeg lærte. Han skjønte vi var på rømmen,han tok ansvar og ga oss en moralprat jeg aldri glemmer. Dette var ikke i Norge,så det fins bra politi utenfor dette landet også: -) Norsk politi er helt enestående,derfor jeg skrev det.
Gjest Blomsterert Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 jeg klarte å bæsje på meg på jobb en gang,klarte å begrense det til at bare undertøyet ble tilgriset,så gikk truseløs den dagen Au,kjedelig: -D
Gjest Blomsterert Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Skulle på date med en fyr jeg egentlig ikke var så interessert i. Reiste hjem til han og vi satte på en film. Merket fort at dette ikke var noe for meg, så sendte derfor en tekstmelding til venninnen min.Jeg: Hei kan du hente meg nå?!?! Sitter i sofaen og kjeder livet ut av meg!!! Vi har ikke noe connection i det hele tatt. Gaaaad kleint. Når meldingen var sendt så peip det i sidemannen sin telefon. (Han jeg var på date med). Da skjønte jeg det. Jeg hadde sendt feil og alt jeg gjorde var å sitte der stiv som en pinne. Aner ikke hva som skjedde, men klarte seriøst ikke bevege meg! Det eneste han sier er "Jeg tror du skal gå!!" Jeg beklaget meg, løp og så meg aldri tilbake. Anonymous poster hash: ae27f...d0e Å,herregud.All min sympati,uff! :-D
Gjest lipgloss Skrevet 14. september 2015 #12 Skrevet 14. september 2015 Au,kjedelig: -D Ja det var ganske dramatisk en liten stund,livredd for å treffe noen andre og livredd for ikke komme tidsnok til toalettet før det gikk gjennom til buksen også,glemmer det aldrig
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #13 Skrevet 14. september 2015 Velger å være anonym her. Var på byen og ble veldig dårlig da vi ventet på bussen hjem. Litt for mye å drikke. På bussen klarte jeg ikke å holde meg mer og spydde i vesken min. De som satt foran snudde seg og så rart på meg. Kompisen min fulgte meg hjem og klarte å spy på han da vi kom inn døra. Jeg likte han litt, så det var veldig flaut husker jeg. En annen gang, så overnattet jeg hos en jeg likte veldig godt. Jeg var rundt 16. Neste morgen, så fikk jeg akutt mensensmerter. Jeg lå i fosterstilling i senga og hadde det helt grusomt. Han løp ned på butikken for å kjøpe smertestillende. Jeg fikk tatt de, men jeg måtte komme meg på do (hadde enda ikke fått stappet inn en tampong) da jeg reiser meg opp, så svimte jeg av pga smertene. Våkner opp i sengen og hadde det like vondt. Stakkars, han visste ikke hva han skulle gjøre. Det ble bedre etterhvert, men veldig flaut..Anonymous poster hash: a17be...b2a
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #14 Skrevet 18. september 2015 Skulle på date med en fyr jeg egentlig ikke var så interessert i. Reiste hjem til han og vi satte på en film. Merket fort at dette ikke var noe for meg, så sendte derfor en tekstmelding til venninnen min.Jeg: Hei kan du hente meg nå?!?! Sitter i sofaen og kjeder livet ut av meg!!! Vi har ikke noe connection i det hele tatt. Gaaaad kleint. Når meldingen var sendt så peip det i sidemannen sin telefon. (Han jeg var på date med). Da skjønte jeg det. Jeg hadde sendt feil og alt jeg gjorde var å sitte der stiv som en pinne. Aner ikke hva som skjedde, men klarte seriøst ikke bevege meg! Det eneste han sier er "Jeg tror du skal gå!!" Jeg beklaget meg, løp og så meg aldri tilbake. Anonymous poster hash: ae27f...d0e Denne har jeg lest hundrevis av ganger. Gjesp Anonymous poster hash: 3881d...f0d
lillekattepus Skrevet 8. januar 2016 #15 Skrevet 8. januar 2016 Samboer hadde kjøpt meg en truse med fransk åpning, som jeg med en megafeil hadde pakket med meg sammen med skittentøyet da jeg skulle hjem til familien (vi hadde ikke vaskemaskin så vi tok med hjem). Dette er nok to år siden, tror jeg. Hun hadde vasket klærne og skulle sortere dem på stuegulvet... En av tantene mine var på besøk og vi er ikke så veldig formelle av oss så mamma sorterte klærne mens hun var der. Plutselig tok hun opp den hvite trusa med fransk åpning og bare... "oi, så fin... hm... Okei... Hva er dette slags truse?" mens hun så på meg, og så sa tante i bakgrunnen "det er truse med fransk åpning"... og mamma sa: "åå, ja det stemmer...". Jeg døde på innsiden. Sakte. Men sikkert.... Den skulle IKKE være der altså.... Jeg kastet trusa og har bedt samboer om å aldri kjøpe meg en sånn igjen. Selv om vi bor på andre siden av landet og har egen vaskemaskin.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #17 Skrevet 8. januar 2016 Blei aaaaalt for drita sammen med bestevennina en kveld. Endte med at vi begge lå ved siden av hverandre utenfor nattklubben og spydde... Skulle møte kjæresten min på byen den kvelden og han måtte ta vare på oss begge og fant ut at vi bare måtte rett hjem igjen med en gang. Spydde totalt 3 ganger utenfor klubben før vi ble henta som sikkert ikke tok mer enn et kvarter... Hadde null kontroll over meg selv den kvelden. Sjarmerende... Var ikke planlagt og kommer aldri til å skje igjen Anonymkode: 37154...edf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå