AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 jeg lurer på om noen kan reglene på dette ? Anonymous poster hash: 4350a...ed9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 snakk med nav du Anonymous poster hash: a60f7...e59
Gjest Magnifiq Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Hva lurer du på i forbindelse med det? Jeg ble gravid da jeg hadde aap.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 ja, kanskje litt lurt å spørre om det jeg lurer på Det jeg lurer på er hvordan blir det med penger ? etter du har født , får man fødtselspenger (?) slik som de som jobber gjør ? skjønner ? Anonymous poster hash: 4350a...ed9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 ja, kanskje litt lurt å spørre om det jeg lurer på Det jeg lurer på er hvordan blir det med penger ? etter du har født , får man fødtselspenger (?) slik som de som jobber gjør ? Anonymous poster hash: 4350a...ed9 Jada. Beregnes av arbeidsavklaringspengene dine. Anonymous poster hash: 78f31...b03
Gjest Magnifiq Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 ja, kanskje litt lurt å spørre om det jeg lurer på Det jeg lurer på er hvordan blir det med penger ? etter du har født , får man fødtselspenger (?) slik som de som jobber gjør ? skjønner ? Anonymous poster hash: 4350a...ed9 Ja. Hos meg brukte de samme grunnlag som da de regnet ut aap.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Du får dessverre penger. Folk som er for syk til å jobbe og bidra i samfunnet, men barn DET klarer de! Anonymous poster hash: 60e06...417 9
Gjest Magnifiq Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Du får dessverre penger. Folk som er for syk til å jobbe og bidra i samfunnet, men barn DET klarer de!Anonymous poster hash: 60e06...417 Heldigvis så får man igjen for den skatten man har betalt.
Gjest O.G. Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Du får dessverre penger. Folk som er for syk til å jobbe og bidra i samfunnet, men barn DET klarer de! Anonymous poster hash: 60e06...417 Vi har flust av historier om at folk med full jobb ikke klarer å ha barn også da....
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #10 Skrevet 16. september 2015 Du får dessverre penger. Folk som er for syk til å jobbe og bidra i samfunnet, men barn DET klarer de!Anonymous poster hash: 60e06...417 Du skal være forsiktig m å uttale deg her. Jeg går på aap og er gravid. Er ikke syk og er i full stand til å jobbe, men ikke fulltid kanskje. Deltid maks. Og det er fordi jeg hører veldig dårlig (men jeg hører nok til å kunne kommunisere normalt, bare veldig avhengig av ro rundt meg og øyekontakt) og jeg blir dobbelt så sliten som en vanlig hørende blir etter en endt arbeidsdag fordi jeg bruker mye mer krefter på å få med meg ting osv. Jeg går på aap mens jeg studerer fordi jeg for det første brukte to år og ti intervjuer på å få meg jobb, men fikk det aldri. Blir avvist hver gang jeg nevner hørselen min. Kan feks ikke snakke i tlf... Og mange uvitende arbeidsgivere der ute som dessverre da bestemmer seg det øyeblikket jeg forteller om min hørsel at jeg ikke er en verdig kandidat å vurdere.) Og for det andre studerer jeg nå fordi jeg prøver så godt jeg kan å få meg jobb en vakker dag. Og da er det spesielt nødvendig at jeg i det minste har noe utdanning enn bare videregående. Om jeg kunne valgt selv ville jeg fått jobb for lengst og bevist alle at jeg klarer å jobbe minst like bra som en hørende, men at jeg kanskje ikke klarer fulltid med en gang. Det tar lenger tid for meg å venne meg til en ny hverdag, venne meg til nye mennesker, venne meg til nye lyder osv enn for en normal person. Men jeg klarer å utføre oppgaver på lik linje med alle andre og sånne ting. Så jeg går på aap fordi det er så utrolig mange uvitende folk der ute. Dessverre. Virker som du er en av de... Anonymous poster hash: 88a92...f48 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #11 Skrevet 16. september 2015 Merkelig at unge mødre skal bli hetset, men å få barn på trygt er greit... Noen har det for godt med å være født i Norge.. Anonymous poster hash: 2ff0f...14e 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #12 Skrevet 16. september 2015 De aner ikke hva det vil si å oppdra barn, og så syke i tillegg? Et barn er en heltidsjobb. Anonymous poster hash: bf1d8...710 1
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #13 Skrevet 16. september 2015 Du skal være forsiktig m å uttale deg her. Jeg går på aap og er gravid. Er ikke syk og er i full stand til å jobbe, men ikke fulltid kanskje. Deltid maks. Og det er fordi jeg hører veldig dårlig (men jeg hører nok til å kunne kommunisere normalt, bare veldig avhengig av ro rundt meg og øyekontakt) og jeg blir dobbelt så sliten som en vanlig hørende blir etter en endt arbeidsdag fordi jeg bruker mye mer krefter på å få med meg ting osv. Jeg går på aap mens jeg studerer fordi jeg for det første brukte to år og ti intervjuer på å få meg jobb, men fikk det aldri. Blir avvist hver gang jeg nevner hørselen min. Kan feks ikke snakke i tlf... Og mange uvitende arbeidsgivere der ute som dessverre da bestemmer seg det øyeblikket jeg forteller om min hørsel at jeg ikke er en verdig kandidat å vurdere.) Og for det andre studerer jeg nå fordi jeg prøver så godt jeg kan å få meg jobb en vakker dag. Og da er det spesielt nødvendig at jeg i det minste har noe utdanning enn bare videregående. Om jeg kunne valgt selv ville jeg fått jobb for lengst og bevist alle at jeg klarer å jobbe minst like bra som en hørende, men at jeg kanskje ikke klarer fulltid med en gang. Det tar lenger tid for meg å venne meg til en ny hverdag, venne meg til nye mennesker, venne meg til nye lyder osv enn for en normal person. Men jeg klarer å utføre oppgaver på lik linje med alle andre og sånne ting. Så jeg går på aap fordi det er så utrolig mange uvitende folk der ute. Dessverre. Virker som du er en av de...Anonymous poster hash: 88a92...f48 For et tyyyyypisk utsagt av noen på AAP. "Jeg er syk, og alt er samfunnet sin feil og jeg fortjener alle pengene jeg får." Jeg har 2 i familien som er døve, de jobber 100% begge to. Kjenner folk med mye større vansker enn deg, og de sutrer ikke. Handler om å klare litt selv, og AAP mens du studerer er jo urettferdig for alle andre studenter som må ta opp studielån. Er ikke slik at handicap=luksus, og at du har "rett" på AAP gjør det ikke rettferdig. For vanskelig å jobbe = For vanskelig å ha barn. I mine øyne. Anonymous poster hash: 2ff0f...14e 3
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #14 Skrevet 16. september 2015 Ser innlegget ditt ble raskt sporet av og folk hetser deg. Drit i de. Du søker foreldrepenger som normalt og det inntekts beregnes, dvs fra din aap. Beklager å måtte si det, men det blir kanskje ikke fete penger, men penger har du rett på! Skjema på nav er mye enklere å fylle ut nå. Det som funker fint på nav.no er faktisk chat med nav om foreldrepenger. Det gjorde jeg, fikk svar på det jeg lurte på, og så tok jeg skjermdump bilde av chatten så jeg kunne se på det i etterkant. Du kan også logge deg inn på ditt nav og legge igjen spm der og du skal få svar innen to virkedager. Lykke til!Anonymous poster hash: 628b2...eac 2
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #15 Skrevet 16. september 2015 AAP teller som pensjonsgivende inntekt, og du får foreldrepenger på lik linje med dem som er i arbeid, men grunnlaget er AAP-utbetalingene dine. Lykke til. Anonymous poster hash: 2ddb6...ddf
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #16 Skrevet 16. september 2015 For et tyyyyypisk utsagt av noen på AAP. "Jeg er syk, og alt er samfunnet sin feil og jeg fortjener alle pengene jeg får." Jeg har 2 i familien som er døve, de jobber 100% begge to. Kjenner folk med mye større vansker enn deg, og de sutrer ikke. Handler om å klare litt selv, og AAP mens du studerer er jo urettferdig for alle andre studenter som må ta opp studielån. Er ikke slik at handicap=luksus, og at du har "rett" på AAP gjør det ikke rettferdig. For vanskelig å jobbe = For vanskelig å ha barn. I mine øyne.Anonymous poster hash: 2ff0f...14e Jeg håper jeg ikke kjenner deg Anonymous poster hash: e6e5c...ee9 1
Huderra Skrevet 15. november 2017 #17 Skrevet 15. november 2017 På 14.9.2015 den 21.29, AnonymBruker skrev: Du får dessverre penger. Folk som er for syk til å jobbe og bidra i samfunnet, men barn DET klarer de! Anonymous poster hash: 60e06...417 For en kronidiot som skriver sånn 2
AnonymBruker Skrevet 15. november 2017 #18 Skrevet 15. november 2017 Herregud kan dere la diskusjonen om å få barn på aap osv ligge. Det er ikke det Ts spør om. Kronidioter Anonymkode: 37cac...6e6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå