AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 er ca. En uke dpo og ikm på søndag. Har hatt mye murring/smerte i nedre region i magen, jeg som har tilnærmet null mensensmerter. Kan jeg ta testen nå? Og kan jeg ta den når som helst på dagen? Takk for svar!Anonymous poster hash: 3a687...1f1
miss summer Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Man bør vente til ikm men det er jo veldig vanskelig.. Men det er jo verdiene skal være høye nok til å få utslag på test. Jeg tror jeg har hørt at testen bør tas på morgenen? Morgenurin er mer konsentrert.. Er i samme situasjon som deg.. Ikm neste mandag.. Lang ventetid!! Har du vært gjennom mange pp? Dette er min nr 6.. ( men har en 2åring fra før)
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Hvis du vil teste nå må du bruke en følsom test (10-25 miu/ml) og teste med morgenurin. Men det er tidlig så ingen garanti for positivt resultat. Anonymous poster hash: b29c7...db1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Ts her: Er i pp1. Bestemte oss for å prøve midt i, så tror EL var akkurat da/dagen før, så sjansene er nok minimale:) men så er det disse smertene som jeg ikke kan forklare Anonymous poster hash: 3a687...1f1
miss summer Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Har murringer selv som jeg heller ikke klarer å forklare. Men jeg venter med å teste. I alle fall til helgen.. (Ikm mandag) Vanskelig å vente. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Ts, Klarte ikke vente så kjørte på med en test i kveld. Ikke tegn til positiv. Noe som er litt for godt til å være sant om det skulle klaffe sånn med en gang uten timing også,men det er noe med følelsen! Er spent på å se on tr kommer på søndag Anonymous poster hash: 3a687...1f1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Jeg hadde murringer og svake menssmerter veldig få dager etter EL. Nesten så jeg kjentes støl ut nederst i magen til tider. Jeg har akkurat testet positivt. Jeg pleier til vanlig å ha litt menssmerter rundt EL og ellers ingenting før en til to dager før IKM. Men jeg testet ikke før den dagen jeg forventet mens. Grunnen er fordi jeg vet at mange graviditeter ender opp i SA og hvis man ikke tester så tror man bare at man ikke var gravid da mensen dukket opp. Så derfor ønsker lar jeg være og teste før mensen ikke dukker opp. Og jeg vet at det kan skje uansett altså, men prøver og unngå i hvertfall det jeg kan av skuffelser. Er noe spesielt da man får en positiv test, selv om det ikke er mer enn et frø, så betyr det plutselig mye.Anonymous poster hash: 774d1...193
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå