Gå til innhold

forelska i romkameratens kjæreste

Anbefalte innlegg

Gjest ulykkelig
Skrevet

nå tenger jeg hjelp for jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. jeg bor i kollektiv og innimellom får en jeg deler leilighet med besøk av kjæresten sin. ei jente jeg har blitt mer og mer betatt av. hun er alt jeg noensinne har drømt om, hun er vakker, intelligent og hun lager helt fantastisk mat og baker kaker når hun er her. i går kom hun inn til meg med sjokoladekake og klarte bare å stotre fram ett "tusen takk" :roll:

jeg klarer ikke tenke på noe annet enn henne og nå som hun er her går jeg nesten på veggen, hva skal jeg gjøre? er å flytte den eneste løsningen? i går når jeg gikk til badet hørte jeg lave stønnelyder fra rommet, jeg begynte faktisk å grine, så vondt gjorde det.

ulykkelig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Ingenting er så vondt som å være forelska i en person man vet man aldri kan få. Og det er verre om man må se den personen nesten daglig.

Jeg vet ikke helt hva du kan gjøre, men jeg vil gi deg en stor trøsteklem :trøste:

En dag blir du nok å finne ei som du blir like forelska i, som kan bli din! Lykke til!

:klem: Sarabi

Skrevet

Det finnes ikke bare en jente for deg vet du. Det må være vanvittig kjipt å være forelsket i en du ikke kan få. Kom deg litt ut av leiligheten, prøv å bli kjent med litt andre jenter. Ikke gi opp! Du har funnet en som matcher, men det betyr ikke at det ikke er flere som gjør det. Det er flere av oss som er snille og lager mat og baker kaker, skjønner du!

:trøste:

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...