Gå til innhold

Mannfolk 40+ som drar på "guttetur" hvert år.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker nå det er utrolig lite kultiverte folk som drar til slike drittbyer i Øst-Europa.

AB#7:

Jentetur til Rotterdam? Det har jeg ALDRI i mitt liv hørt om.

Anonymous poster hash: b6be5...758

Nei, det er kanskje ikke så vanlig - men det er ekstremt bra shopping der, så det burde bli mer vanlig! :)

Anonymous poster hash: dc10f...82c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke problemet? Damer reiser da også på rene dameturer til de samme byene, så hvorfor skal ikke mannfolka gjøre det samme? Vil man kjøpe hore, kan man da gjøre det i Norge like så mye som i utlandet.

Nå er det faktisk ulovlig å kjøpe sex I Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker nå det er utrolig lite kultiverte folk som drar til slike drittbyer i Øst-Europa.

AB#7:

Jentetur til Rotterdam? Det har jeg ALDRI i mitt liv hørt om.

Eh, drittbyer? Har du vært der??? Hva anser du som passende sted å reise?

Synes da annen hver person på facebook reiser til Praha, riga for tiden. Alle aldrer, familier, gutteturer, jenteturer, samboere, etc.

Rotterdam er ikke så vanlig enda, men på vei opp over i popularitet.

Jeg tror du ikke kan så mye om noen av disse stedene. :) Eventuelt en sånn som bare vil ha sol, billige drinker, shoppe i samme butikker som hjemme.

Rotterdam vs Amsterdam: http://www.dinside.no/373385/fra-red-light-til-rotterdam

Edit: Glemte svare på HI.

Kjør på! Så lenge ,an har det moro, så får man vel reise dit man vil. Om man er redd for at mannen skal kjøpe horer, så kan han tross alt gjøre det i de fleste byer i verden. Og da er det andre problemer enn Praha og Riga i seg selv.

Endret av BlendaSensitive
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid ønsket mannen min en fin tur hver gang han drar på gutteturer og det har jeg tenkt å fortsette med.

Jeg tror TS må bli mere trygg på seg selv. Det er ikke alle menn som horer rundt når de er på tur med gutta.

Anonymous poster hash: 2e7dc...5dd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, drittbyer? Har du vært der??? Hva anser du som passende sted å reise?

Synes da annen hver person på facebook reiser til Praha, riga for tiden. Alle aldrer, familier, gutteturer, jenteturer, samboere, etc.

Rotterdam er ikke så vanlig enda, men på vei opp over i popularitet.

Jeg tror du ikke kan så mye om noen av disse stedene. :) Eventuelt en sånn som bare vil ha sol, billige drinker, shoppe i samme butikker som hjemme.

Rotterdam vs Amsterdam: http://www.dinside.no/373385/fra-red-light-til-rotterdam

Edit: Glemte svare på HI.

Kjør på! Så lenge ,an har det moro, så får man vel reise dit man vil. Om man er redd for at mannen skal kjøpe horer, så kan han tross alt gjøre det i de fleste byer i verden. Og da er det andre problemer enn Praha og Riga i seg selv.

Steder med litt mer enn bare øl..New York,Roma,Paris...etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det er bra at han kommer seg ut av huset, og at jeg gleder meg til en alenehelg med drittmat og Grey's Anatomy på opptak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og turene går til byer som Praha,Riga,Rotterdam osv...

Hva tenker dere om det?

Anonymous poster hash: fd575...998

Da dette gjelder din mann, handler det om hva du tenker om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket

Jeg tenker at man ikke er særlig reisevant selv dersom man har fordommer mot manneturer til slike destinasjoner. Holdningene til Rotterdam i denne tråden f.eks. underbygger påstanden min. Det er en helt naturlig destinasjon for folk som liker en unik blanding av historisk og moderne byliv.

Jeg har vært på gutteturer selv, og aldri brukt sextjenester eller strippeklubb. Det er mange ting mannfolk gjør på tur, men litt ekstra godt å drikke blir det nok. Jeg vil nok faktisk våge å påstå at vennineturer er langt mer snevre og med flere sanne stereotyper. Innholdet er spa og shopping, ikkesant? Kanskje litt god mat eller kunst dersom en i reisefølge virkelig brenner for det. 

Synes man skal være glad for at mannen har et sosialt liv og gode venner, jeg. Man MÅ jo ikke alltid tenke det verste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Matronella

Og hvilke destinasjoner skal vi gutta velga da??

Vi er en gjeng på 7-8 menn som årlig reiser på tur sammen. Øl, mat og sosialt samvær og litt kultur. Vi har vært i Praha, brussel, munchen, riga, krakow mm.

Overalt finnes det puppebarer og prostituerte.

Vi har partnere alle sammen og vi hr til dgs dato aldri vært på bordell eller striptease. Men det har vært besøk på ølbryggeri, bilfabrikker osv. Steder konemor ikke gidder å bruke tiden på. Og det er greit.Ingen av oss er spesielt fotballintr. Så liverpool er ikke aktuelt. (Når vi snakker om sexsalg er england omtrent værst i klassen).

Så hvor skal menn reise for ikke å få horekundestempel i panna??

Finnskogen??

Kjenner jeg blei litt provosert nå. Men på seg selv kjenner man andre. Regner med at du knuller kurdiske bartendere i tyrkia mens gubben trur du shopper og soler deg??

Anonymous poster hash: 03768...908

Fortsett å dra på tur dere, kos dere  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke problemet? Drar selv på jenteturer til mange steder rundt om, og tenker at han må jo få gjøre det samme?

Jeg stoler på mannen min, og tenker at hvis han skal finne på noe galt så kan det like gjerne skje hjemme som borte. Sånn orker ikke jeg gå å tenke.

Så dra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det som en kompis fortalte: de var på guttetur 4 stykker, og 2 av dem kjøpte seg damer. De 2 var de som hadde kone hjemme..

Anonymous poster hash: 341e0...ae2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker at det er bra at han kommer seg ut av huset, og at jeg gleder meg til en alenehelg med drittmat og Grey's Anatomy på opptak :)

Steinbra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjeng med gamle mannfolk på "guttetur"? Herregud, noen vokser bare aldri opp. 

Og destinasjonene deres hjelper ikke på!

Anonymous poster hash: 32a0e...a26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dette gjelder din mann, handler det om hva du tenker om det?

Nei det er heldigvis ikke min mann :) Jeg takket nei til å date ham,or det virket som han var på gutteturer halve året rundt.Og BARE til slike drittplasser der det florerer med russerhorer og sexbutikker.Synes hele begrepet "Guttetur" når man er middelaldrende menn over 40 er helt patetisk.Greit å reise med kamerater, men man er ikke GUTT når man har passert 40.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er heldigvis ikke min mann :) Jeg takket nei til å date ham,or det virket som han var på gutteturer halve året rundt.Og BARE til slike drittplasser der det florerer med russerhorer og sexbutikker.Synes hele begrepet "Guttetur" når man er middelaldrende menn over 40 er helt patetisk.Greit å reise med kamerater, men man er ikke GUTT når man har passert 40.

Så det hadde vært greit hvis dem sa dem reiste på Gubbetur?

Men, hvor skal mannfolk reise da? Som det ikke er strippeklubber og prostituerte?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det hadde vært greit hvis dem sa dem reiste på Gubbetur?

Men, hvor skal mannfolk reise da? Som det ikke er strippeklubber og prostituerte?

Jeg vet ikke.Orker bare ikke mannfolk over 40 som snakker om at de er GUTTER og drar på GUTTETUR.

Har sett meg ut en som aldri reiser noen steder nå.Sist gang han var på tur dro han til Namsos og sov i telt utenfor byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at man ikke er særlig reisevant selv dersom man har fordommer mot manneturer til slike destinasjoner. Holdningene til Rotterdam i denne tråden f.eks. underbygger påstanden min. Det er en helt naturlig destinasjon for folk som liker en unik blanding av historisk og moderne byliv.

Jeg har vært på gutteturer selv, og aldri brukt sextjenester eller strippeklubb. Det er mange ting mannfolk gjør på tur, men litt ekstra godt å drikke blir det nok. Jeg vil nok faktisk våge å påstå at vennineturer er langt mer snevre og med flere sanne stereotyper. Innholdet er spa og shopping, ikkesant? Kanskje litt god mat eller kunst dersom en i reisefølge virkelig brenner for det. 

Synes man skal være glad for at mannen har et sosialt liv og gode venner, jeg. Man MÅ jo ikke alltid tenke det verste. 

Kan godt være.Men tror du hører til mindretallet.Har forøvrig aldri vært på spa.Historie,mat og arkitektur er mest interessant for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke.Orker bare ikke mannfolk over 40 som snakker om at de er GUTTER og drar på GUTTETUR.

Har sett meg ut en som aldri reiser noen steder nå.Sist gang han var på tur dro han til Namsos og sov i telt utenfor byen.

Du foretrekker rett og slett en mann som holder seg hjemme. Helt greit det, men ikke diss mannfolk som drar på tur med kompisene sine likevel da.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...