AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Del Skrevet 14. september 2015 Og turene går til byer som Praha,Riga,Rotterdam osv... Hva tenker dere om det? Anonymous poster hash: fd575...998 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. september 2015 #2 Del Skrevet 14. september 2015 Blander meg ikke opp i det, må være greit så lenge de har pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg tenker at de sikkert har det kjempefint på tur. Anonymous poster hash: 5e2d6...00e 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Del Skrevet 14. september 2015 Og turene går til byer som Praha,Riga,Rotterdam osv... Hva tenker dere om det?Anonymous poster hash: fd575...998 Ikke de mest naturlige destinasjonene for gutteturer med mindre de skal kjøpe seg horer.Anonymous poster hash: b90f4...b1b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5 Del Skrevet 14. september 2015 Helt normalt! Billig å reise, god mat og god drikke til en billig penge. Samme steder damer 40+ drar.Anonymous poster hash: a639b...7f4 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #6 Del Skrevet 14. september 2015 Ja, hva er problemet? Anonymous poster hash: 17c26...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #7 Del Skrevet 14. september 2015 Damer som er 40+ tar venninneturer til disse destinasjonene, så hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 2cd55...7ec 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 14. september 2015 #8 Del Skrevet 14. september 2015 Ikke de mest naturlige destinasjonene for gutteturer med mindre de skal kjøpe seg horer.Anonymous poster hash: b90f4...b1b Det samme tenker jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #9 Del Skrevet 14. september 2015 Hvor kan menn reise på guttetur uten at det er horer i nærheten da? Nei la nå mannfolka få dra på tur. Anonymous poster hash: 32922...a8f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #10 Del Skrevet 14. september 2015 Ikke de mest naturlige destinasjonene for gutteturer med mindre de skal kjøpe seg horer.Anonymous poster hash: b90f4...b1b Og hvilke destinasjoner skal vi gutta velga da?? Vi er en gjeng på 7-8 menn som årlig reiser på tur sammen. Øl, mat og sosialt samvær og litt kultur. Vi har vært i Praha, brussel, munchen, riga, krakow mm. Overalt finnes det puppebarer og prostituerte. Vi har partnere alle sammen og vi hr til dgs dato aldri vært på bordell eller striptease. Men det har vært besøk på ølbryggeri, bilfabrikker osv. Steder konemor ikke gidder å bruke tiden på. Og det er greit.Ingen av oss er spesielt fotballintr. Så liverpool er ikke aktuelt. (Når vi snakker om sexsalg er england omtrent værst i klassen). Så hvor skal menn reise for ikke å få horekundestempel i panna?? Finnskogen?? Kjenner jeg blei litt provosert nå. Men på seg selv kjenner man andre. Regner med at du knuller kurdiske bartendere i tyrkia mens gubben trur du shopper og soler deg??Anonymous poster hash: 03768...908 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 14. september 2015 #11 Del Skrevet 14. september 2015 Ser ikke problemet? Damer reiser da også på rene dameturer til de samme byene, så hvorfor skal ikke mannfolka gjøre det samme? Vil man kjøpe hore, kan man da gjøre det i Norge like så mye som i utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serafina. Skrevet 14. september 2015 #12 Del Skrevet 14. september 2015 Det er da like naturlig med gutteturer som jenteturer, uansett alder. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summers Skrevet 14. september 2015 #13 Del Skrevet 14. september 2015 Vil si det er godt tegn. Da er de i hvert fall sosiale. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #14 Del Skrevet 14. september 2015 Og hvilke destinasjoner skal vi gutta velga da?? Vi er en gjeng på 7-8 menn som årlig reiser på tur sammen. Øl, mat og sosialt samvær og litt kultur. Vi har vært i Praha, brussel, munchen, riga, krakow mm. Overalt finnes det puppebarer og prostituerte. Vi har partnere alle sammen og vi hr til dgs dato aldri vært på bordell eller striptease. Men det har vært besøk på ølbryggeri, bilfabrikker osv. Steder konemor ikke gidder å bruke tiden på. Og det er greit.Ingen av oss er spesielt fotballintr. Så liverpool er ikke aktuelt. (Når vi snakker om sexsalg er england omtrent værst i klassen).Så hvor skal menn reise for ikke å få horekundestempel i panna?? Finnskogen?? Kjenner jeg blei litt provosert nå. Men på seg selv kjenner man andre. Regner med at du knuller kurdiske bartendere i tyrkia mens gubben trur du shopper og soler deg??Anonymous poster hash: 03768...908 Tenker nå det er utrolig lite kultiverte folk som drar til slike drittbyer i Øst-Europa. AB#7: Jentetur til Rotterdam? Det har jeg ALDRI i mitt liv hørt om. Anonymous poster hash: b6be5...758 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 14. september 2015 #15 Del Skrevet 14. september 2015 Og hvilke destinasjoner skal vi gutta velga da?? Vi er en gjeng på 7-8 menn som årlig reiser på tur sammen. Øl, mat og sosialt samvær og litt kultur. Vi har vært i Praha, brussel, munchen, riga, krakow mm. Overalt finnes det puppebarer og prostituerte. Vi har partnere alle sammen og vi hr til dgs dato aldri vært på bordell eller striptease. Men det har vært besøk på ølbryggeri, bilfabrikker osv. Steder konemor ikke gidder å bruke tiden på. Og det er greit.Ingen av oss er spesielt fotballintr. Så liverpool er ikke aktuelt. (Når vi snakker om sexsalg er england omtrent værst i klassen). Så hvor skal menn reise for ikke å få horekundestempel i panna?? Finnskogen?? Kjenner jeg blei litt provosert nå. Men på seg selv kjenner man andre. Regner med at du knuller kurdiske bartendere i tyrkia mens gubben trur du shopper og soler deg??Anonymous poster hash: 03768...908 Bare dra på tur og kos deg du. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erazor Skrevet 14. september 2015 #16 Del Skrevet 14. september 2015 Man påstår at menn forlenger livet ved å henge med gode kompiser, så gutteturer er selvsagt bra. http://www.tv2.no/a/6326847 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #17 Del Skrevet 14. september 2015 Min har vært i Amsterdam, Dublin og Frankrike på guttetur. De drar også til fjells, sykler seg gjennom noen fjellområder osv. Etterhvert har gjengen blitt mer splittet, krampesjekkerne har andre prosjekter enn de etablerte. Jeg stoler på mannen min når han er på tur.Anonymous poster hash: cabae...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 14. september 2015 #18 Del Skrevet 14. september 2015 At det ikke er forskjell på det og kvinnfolk på 40+ som drar på jentetur til Praha, Riga og Rotterdam. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #19 Del Skrevet 14. september 2015 Og turene går til byer som Praha,Riga,Rotterdam osv... Hva tenker dere om det?Anonymous poster hash: fd575...998 Ca det mest normale som finns.... Akkurat som at jeg drar på jentetur hvert år... Til div storbyer vi ønsker å se😀Anonymous poster hash: ca31a...955 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #20 Del Skrevet 14. september 2015 Jeg blir mer betenkt når det gjelder gutteturer til f.eks. Thailand og Filippinene. Anonymous poster hash: 24391...9cf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå