Gå til innhold

Hva gjør dere single etter jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere single etter jobb?

Jeg sitter alltid hjemme etter jobb! Har lite venner så kommer meg heller ikke ut for å besøke noen eller finne på noe...

Sitter som regel hjemme i helgene å, tungt å komme seg ut døren når det ikke er noen som venter på meg!

Anonymous poster hash: 449c2...f45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener. er med venner,spiller data, sitter på nett å surrer. ser serier. husarbeid. sitter barnevakt. fester.leser bøker. tegner ,skriver. 

Anonymous poster hash: ec450...037
  • Liker 2
Skrevet

Slapper av, leser noe, spiller noe, er med venner, driver på med hobbiene mine, skriver, hører på musikk, trener, går tur, osv. Gjør en del faktisk.

Vet du hva? Det er deilig å finne på noe alene ute. Som kino, middag, teater, kurs, aktiviteter. Anbefaler å prøve det altså. :)

• Liker 1
Skrevet

Trener, er i skogen med hunden, treffer venner, er med de voksne ungene mine, går på kino, konsert eller bare ut for å spise middag. Nå trenger det absolutt ikke skje noe hver kveld i uka for min del, men en kveld eller to er det allright å finne på noe annet enn husarbeid og sitte foran tv`n.

Skrevet

I tilfeldig rekkefølge (og ikke alt hver dag): Trener, ser på en god tv-serie eller leser en bok, lager middag, surfer på nett, støvsuge/vaske, vaske klær, ordner administrative ting (regninger, netthandel etc), planlegger neste dag, kanskje litt kveldsjobbing. 

Kort sagt, sånne vanlige ting de fleste gjør.

Anonymous poster hash: 4b927...ea7
Skrevet

Jeg er stortsett med barnet mitt. Når jeg er heeelt alene slapper jeg enten av, eller drar på besøk til familie. Det blir for langt å reise på besøk til venner selvom jeg har bil, så det gjør jeg heller i helgene.

Skrevet

trener,studerer,går turer med hunden,har prosjekter gående(nå er det å lage lyslykter til et arrangement)jobber frivillig,møter venner +++

Skrevet

Jeg er mamma så jeg er for det meste hjemme....:)

Skrevet

Sitter å glor på pcen, av og til utenfor huset å arbeider litt.

Anonymous poster hash: 14b7b...147
Skrevet

Lager mat og ligger på sofaen. Har ikke ork til noe annet.

Anonymous poster hash: 5d5dc...667

• Liker 1
Skrevet

Er hjemme. Har rare arbeidstider så er sosial på fridager heller

Anonymous poster hash: 34294...351

Skrevet

Er som regel inne på pcen, lager mat (hatet å lage mat før, men tvang meg til å prøve noen kokebok retter og er blitt helt hekta på det og baking!), tegner litt, evn tar med meg tegneblokka eller en bok ut i parken eller på en benk i nabolaget, setter meg på benken med en is og ser på folk i byen, hviler på sofaen, spiller litt på mobilen, går på yoga alene en gang i uka og der møter jeg jo folk som jeg av og til tar en te med :)
er lite sosial men prøver å ikke tenke på at jeg kjeder meg

Anonymous poster hash: 19d04...71d
Skrevet

Er med venner, er glad i å gå på kafe/shoppe, går turer med hund, følger med litt på tv serier, trener litt, en gang iblandt drar jeg ut på byen, løser kryssord, deltar på bedriftsidrett via jobb... ellers slapper man av å nyter livet ! ;-) men jeg må ærlig innrømme at det kan fort bli kjedelig å være singel til tider, men prøver å lære meg æ nyte det ! 😃 jeg leter stadig etter nye ting å prøve å liker å utfordre meg selv.. artig å finne nye sider av seg selv!

Skrevet

Ser på TV.

Anonymous poster hash: 542aa...680
Skrevet

Spiller League of Legends!

Anonymous poster hash: b877f...2dd
Skrevet

Trente mye før, mn pga skader i skulder og knær sitter jeg bare inne og spiller pc.

Anonymous poster hash: 26aea...234

Skrevet

Trener, bruker mer tid på netflix enn jeg selv vil innrømme, møter venner, husarbeid, besøker familie osv.

I helgene blir det somregel en tur ut, enten med venninner eller folk fra jobben. Evt alene og møter noen jeg har møtt på byen før :)

Skrevet

Mandag - fredag er det som regel bare bytting av skjermer. 7-8 timer foran skjermen på jobb. 30-40 min pause på vei hjem. Resten av kvelden til leggetid foran skjermen hjemme. Går sjelden ut i hverdager om det ikke er noe spes som skjer som jeg må delta på. Helgene varierer etter form, humør og vær. Noen ganger går hele lørdagen på sofaen, andre ganger blir jeg mer aktiv og besøker familien eller stikker ut på egenhånd.

Skrevet

Er på teater/opera/konsert (alene eller sammen med andre), går tur, treffer venner, spiser ute. Nettsurfer, ser på tv, leser, driver med håndarbeid. 

Skrevet

Trener 6 dager i uken, lager mat, leser mye, spiller piano, går turer, går på kino/teater/konsert (alene eller med venner), løser kakuro/sudoku, ser serier og filmer, dagdrømmer, rydder og har små oppussingprosjekter, osv osv. 

Om du bare sitter inne får du verken venner eller kjæreste. Få deg en hobby som får deg ut blant folk. Bruk nettet til å finne venner/kjæreste. Aktivitetsvenner funker, og det er jo ørten tusen nettdatingsider å velge mellom. 

Anonymous poster hash: c6ff4...02d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...