AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Ja, tenker på den lchf dietten.. Hvor mye bør man spise om dagen? jeg er 160 cm og veier 45 kg Anonymous poster hash: 9b562...a74
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Shit jeg er 154 og veier 45, og JEG er undervektig. Kan jeg spørre hvorfor du vil dette? Dårlig ånde skremmer bort folk Anonymous poster hash: e7a3a...cc5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Haha! Nei, jeg vil IKKE ha dårlig ånde! heheh Jeg vil bare bli sunnere, vil ikke gå ned i vekt eller noe Anonymous poster hash: 9b562...a74
Mynona Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Kjære Trådstarter Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Du kan ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bil frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå. Lykke til! Mynona, mod
Anbefalte innlegg