AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Skal ha ungdomsbedrift. Gruppa mi bestemte seg for smoothie salg... Vi har altså tenkt å ha hawaii tema og ha sånn tropiske smaker. Vi vil bringe det tropiske til Norge altså... Vil begynne å selge frukt, sorbe, smoothie og juice på skolen og kanskje litt i byen (siden vi ikke har noe særlig lignende her jeg bor) Hva tenker dere om denne ideen? Er personlig ikke helt fornøyd, men det er jo ikke om å gjøre å ha den største ideen, sier nå læreren min. Btw, har dere noen ideer om navn vi kan ha? Anonymous poster hash: d4b74...852
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Navn blir tropical-yum, forkortes tropicum Anonymous poster hash: 2b1a8...eee
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Skal ha ungdomsbedrift. Gruppa mi bestemte seg for smoothie salg... Vi har altså tenkt å ha hawaii tema og ha sånn tropiske smaker. Vi vil bringe det tropiske til Norge altså... Vil begynne å selge frukt, sorbe, smoothie og juice på skolen og kanskje litt i byen (siden vi ikke har noe særlig lignende her jeg bor) Hva tenker dere om denne ideen? Er personlig ikke helt fornøyd, men det er jo ikke om å gjøre å ha den største ideen, sier nå læreren min. Btw, har dere noen ideer om navn vi kan ha?Anonymous poster hash: d4b74...852 Du/dere skal ha skryt for å stå på og ville få til noe...men jeg liker ikke produktet dere skal tilby: synes ikke det passer/faller ikke i smak 😒😠Anonymous poster hash: e3506...923
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Synes den er spennende jeg! Jeg er veldig glad i smoothie og elsker å lage masse forskjellige kombinasjoner. Elsker å bruke mynte i blant annet. Anonymous poster hash: 6f384...919
Gjest Optimo Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Bytt navn! Tropisk cum? Søk etter cum på Google, men ikke når læreren eller mora di ser på, så skjønner du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå