Gå til innhold

Ungdomsbedrift. Hva tenker dere voksne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha ungdomsbedrift. Gruppa mi bestemte seg for smoothie salg... 

Vi har altså tenkt å ha hawaii tema og ha sånn tropiske smaker. Vi vil bringe det tropiske til Norge altså... Vil begynne å selge frukt, sorbe, smoothie og juice på skolen og kanskje litt i byen (siden vi ikke har noe særlig lignende her jeg bor)

Hva tenker dere om denne ideen? Er personlig ikke helt fornøyd, men det er jo ikke om å gjøre å ha den største ideen, sier nå læreren min. 

Btw, har dere noen ideer om navn vi kan ha?

Anonymous poster hash: d4b74...852
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navn blir tropical-yum, forkortes tropicum :)

Anonymous poster hash: 2b1a8...eee

Skrevet

Skal ha ungdomsbedrift. Gruppa mi bestemte seg for smoothie salg...

Vi har altså tenkt å ha hawaii tema og ha sånn tropiske smaker. Vi vil bringe det tropiske til Norge altså... Vil begynne å selge frukt, sorbe, smoothie og juice på skolen og kanskje litt i byen (siden vi ikke har noe særlig lignende her jeg bor)

Hva tenker dere om denne ideen? Er personlig ikke helt fornøyd, men det er jo ikke om å gjøre å ha den største ideen, sier nå læreren min.

Btw, har dere noen ideer om navn vi kan ha?

Anonymous poster hash: d4b74...852

Du/dere skal ha skryt for å stå på og ville få til noe...men jeg liker ikke produktet dere skal tilby: synes ikke det passer/faller ikke i smak 😒😠

Anonymous poster hash: e3506...923

Skrevet

Synes den er spennende jeg! Jeg er veldig glad i smoothie og elsker å lage masse forskjellige kombinasjoner. Elsker å bruke mynte i blant annet.

Anonymous poster hash: 6f384...919
Skrevet

Bytt navn! Tropisk cum? Søk etter cum på Google, men ikke når læreren eller mora di ser på, så skjønner du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...