Gå til innhold

Jeg trenger å høre positive historier om mine/dine barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere flyttet sammen? 

Jeg trenger også å høre postive historier. Alt jeg finner på nett er negativt. 

Anonymous poster hash: a30e5...bc6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min stemor er rett og slett fantastisk. Jeg har vokst opp med henne siden jeg var 5 år ,usikker på hvor lang tid det tok før de flyttet sammen. Hun hadde en sønn som er min storebror. Men fikk aldri noen jente så jeg var den jenta hun aldri fikk. Hun hadde meg med på mye,kjempe flink til  lage mat og har stilt opp uansett.  Jeg bodde der kun på deltid men uansett så ble alle barna behandlet rettferdig,om det var venner av oss ungene ,fettere og kusiner eller oss. Alltid følt meg velkommen der.  Stemor og mamma har også et godt forhold seg i mellom. de drar på fester sammen og andre hyggelige ting. Og det har nok også en del og si at jeg har hatt en god oppvekst i to hjem.

Anonymous poster hash: e317a...a4d
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vi har hhv to og tre barn hver. Vi flyttet sammen etter nesten 2,5 år. Barna hadde da kjent hverandre i nesten to år. Barna er relativt jevne i alder og gledet seg til å flytte sammen! De trives veldig godt sammen og leker som bare det! Både mine barn og stebarn gleder seg alltid til å treffe hverandre igjen.

Vi har ikke bodd sammen så fryktelig lenge enda (9 mnd eller noe sånt), men jeg vil virkelig si at det går relativt strålende! Jeg har hørt både et av mine barn og et stebarn først snakke om at de skulle ønske mamma og pappa bodde sammen, for så å tenke seg om noen sekunder og si "nei. Da hadde ikke xxx vært her. Jeg er glad for at det er som nå". Jeg tror selvsagt ikke de mener det helt 100%, alle skulle vel ønske at de hadde kun ett stabilt hjem, men jeg tar det som et enormt stort tegn på at barna trives med situasjonen 😊😊

Anonymous poster hash: 2817d...5b3

Skrevet

Samboeren min er forøvrig en fantastisk far og stefar, og alle barna føler seg elsket av begge oss voksne.

Anonymous poster hash: 2817d...5b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...