Gå til innhold

Hvilken type gummistøvler?  

1 stemme

1. 1. Hvilken type gummistøvler?

• Høye
      3
    • Lave
      0
    • Snøring
      4
    • Ensfarget
      3
    • Mønster
      2
    • Nedbrettet
      2
    • Oppbrettet
      0
    • Annet
      0

Anbefalte innlegg

Gjest annepanne8_
Skrevet

Jeg blir så frustrert. Er på jakt etter et par nye gummistøvler. Men det er jo klin umulig å få tak i. Alle er jo utsolgt. Har sett meg ut de nye høye fra Viking. Synes de er tøffe. Men de får ikke jeg tak i, så nå er jeg litt i villredet. Noen som har noen modeller å anbefale? Har et par gamle hvite seilerstøvler. Er det noe jeg kan ta frem igjen? Og de er jo litt lavere enn Viking sine. Bedre å gå med kanskje? Kan jo brette dem ned. Håper på gode råd :o

tar imot mail: xxxx

høsthilsen fra anne

Det er ikke lov å legge ut mailadresser i forumet.

Du kan ikke poste innlegg som inneholder:

E-postadresser (om du vil være tilgjengelig, opprett en profil).

Reglene

Druscilla - Moderator

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann anne!

Jeg har slitt selv jeg. Så jeg skjønner deg godt. Endte selv opp med et par høye sorte med stripet for i festlige farger. De bretter jeg ned slik at foret vises. Gøy til skjørt eller utenpå dongeribukse. :-)

Viking sine tror jeg er helt utsolgt, hvertfall her i Oslo. Sikkert samme der du bor :cry:

De gode gamle hvite seilerstøvlene kan godt brukes synes jeg da. Tøffe til skjørt med sort strømpebukse oppi. Er jo mye videre rundt ankelen de da. Og mye billigere.

Håper du finner en løsning. Det er jo virkelig in nå i høst da.

Gjest mumitrollet
Skrevet

Gummistøvler er jo bare så kult. Her er ein link til Lise Jacobsen. Dei synes eg er kjempetøffe. Trur dei kostar rundt 900 kroner. Eg har dei i kanllgult. Selges hos Sans i Bergen veit eg.

http://www.ilsejacobsen.dk/

Skrevet

Ja det har vært rift om den type støvler trur jeg. Har selv kjøpt meg et par gule viking uten snøring. Tror de er av merket Kadett. Synes de er fine å bruke når det regner. Holder meg tørr på beina hvertfall :-)

Skrevet

Miss Sixty på Carl Johan i Oslo har tøffe støvler. Finnes i ensfarget, bla. tøff blå farge, og tøffe mønster. Tenker nok jeg skal ha meg at par gummistøvler til det høstværet vi har nå jeg og....

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Vil bare nevne at i Sveige lager de masse støvler som heter Trethorn. Der har de hatt flere modeller med høye skaft i alle mulige farger i mange år allerede. Men nå har de lansert en modell som er lav og ligner litt på Viking Kadett. Den er også i flere farger bl.a. blå, rød, oliven og hvit. Mulig trenden blir slik her i Norge også. Det viktigste er vel å holde seg tørr på beina.

Hei då!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Se på NRK frokost-tv i morgen. Der skal de sankke om alt som har med støvelmoten å gjøre...

kanskje du får et tips

Skrevet

Hei alle sammen!

Takk for fine tips. Nett hjemme fra jobb. Hadde fri i formiddag og gikk forbi Moss Sixty på Carl Johan. Så støvlene i vinduet og kjøpte de. TØRKIS BLÅ! Kjempe tøffe til dongeribuksa. Men vonde å gå i ja.....Tror jeg liker mine gamle seilerstøvler bedre sånn sett....

Fikk ikke sett innslaget på Frokost-TV....det var dumt. Ønsker alle en støvelrik høst! Nå har jeg jo to par...:-)

Hilsen Anne

Gjest Anonymous
Skrevet

Vil bare si at det er kjempedigg at støvler er blitt mote. Digger mine gule viking med snøring. Livet er herlig

Gjest hjemmehjelpa
Skrevet

Hei ;-)

Er ikke helt fortrolig med å bruke gummistøvler når det ikke regner. Har et par blå seilerstøvler, og det er liksom mest søndagstur i regnvær synes jeg. Men har nå forstått det slik at gummistøvler kan brukes i all slags vær? Ja ja, alt blir vel en vane...

Skrevet
Hei ;-)

Er ikke helt fortrolig med å bruke gummistøvler når det ikke regner. Har et par blå seilerstøvler, og det er liksom mest søndagstur i regnvær synes jeg. Men har nå forstått det slik at gummistøvler kan brukes i all slags vær? Ja ja, alt blir vel en vane...

Enkelte steder i landet er ikke dette noe problem..for her regner det hele tiden :kjempesinna: (ok, litt lei av dette været her nå)

Men gummistøvler har jeg ikke fått kjøpt meg enda da :oops:

• 2 uker senere...
Skrevet

Holder meg til seilerstøvler jeg....viking kadett

Skrevet

Lyst på et par høye røde viking støvler.. noen som vet om dette er å oppdrive i feks bergen eller stavanger??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...