AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Hva er din definisjon på 'å fade noen ut'? Fader man ut om man aldri tar initiativ selv, men likevel sier ja til andres initiativ? Hva om man svarer på noen meldinger men ikke alle? Det er en mann jeg liker som jeg er usikker på om prøver å fade meg ut eller ei. Hva er tegnene?Anonymous poster hash: 560f6...2b3
Gjest BethD Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Er ikke det ca det samme som ghosting? Bare ikke så plutselig..?
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Er ikke det ca det samme som ghosting? Bare ikke så plutselig..? Hva er det? TSAnonymous poster hash: 560f6...2b3
Gjest BethD Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Hva er det? TSAnonymous poster hash: 560f6...2b3 Når man plutselig bare forsvinner av radaren....uten forklaring...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Når man plutselig bare forsvinner av radaren....uten forklaring... Men hva om man svarer innimellom? Hvorfor blir noen bare borte på den måten?Anonymous poster hash: 560f6...2b3
pinar Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 (endret) Jeg tenker at det er når det begynner å gå lenger og lenger gang mellom kontakt, at vedkommende selv ikke lenger foreslår og tar initatativ til kontakt til det bare blir stille. Kanskje svarer på forespørsel noen ganger, men svarene er nøytrale og ikke flørtende. Lagt til- Tror man blir borte sånn fordi man kanskje ikke vet sikkert om man ønsker å miste kontakten eller ikke, kanskje dater fler, holder deg på gress, fordi man er feig og konfliktsky og det er lettere å bare forsvinne enn å avvise noen direkte. Endret 14. september 2015 av pinar 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Jeg tenker at det er når det begynner å gå lenger og lenger gang mellom kontakt, at vedkommende selv ikke lenger foreslår og tar initatativ til kontakt til det bare blir stille. Kanskje svarer på forespørsel noen ganger, men svarene er nøytrale og ikke flørtende. Lagt til- Tror man blir borte sånn fordi man kanskje ikke vet sikkert om man ønsker å miste kontakten eller ikke, kanskje dater fler, holder deg på gress, fordi man er feig og konfliktsky og det er lettere å bare forsvinne enn å avvise noen direkte. Men hvordan vet man om noen prøver å fade ut, at det ikke bare er tilfeldig at de i en periode er dårlige til å svare?Anonymous poster hash: 560f6...2b3
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Jeg tenker at det er når det begynner å gå lenger og lenger gang mellom kontakt, at vedkommende selv ikke lenger foreslår og tar initatativ til kontakt til det bare blir stille. Kanskje svarer på forespørsel noen ganger, men svarene er nøytrale og ikke flørtende. Lagt til- Tror man blir borte sånn fordi man kanskje ikke vet sikkert om man ønsker å miste kontakten eller ikke, kanskje dater fler, holder deg på gress, fordi man er feig og konfliktsky og det er lettere å bare forsvinne enn å avvise noen direkte. Interessant det siste du sier der. Kanskje han ikke vet.Anonymous poster hash: 560f6...2b3
Gjest Spiderman Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 (endret) Mitt intrykk av det er at man indirekte viser at man ikke ønsker kontakt i håp om å ikke ha noen kontakt. Typisk er at man aldri tar kontakt og aldri følger opp initativ. Men man vet jo aldri om det er hensikten. Beste er å spørre eller gå videre med livet sitt og se hva som skjer. Hvis det aldri blir noen kontakt fra han så fader han deg sikkert ut. Da kan du være glad for at du ikke endte opp med en fyr uten ryggrad Endret 14. september 2015 av Plaskebrus
pinar Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 Men hvordan vet man om noen prøver å fade ut, at det ikke bare er tilfeldig at de i en periode er dårlige til å svare?Anonymous poster hash: 560f6...2b3 Det kan man jo ikke vite, men jeg tenker hvertfall at med meg selv når jeg er interessert så går det ikke periodevis med lite eller ingen kontakt for da ønsker jeg jo kontakt! Og det er sånn jeg erfarer det motsatt og, at de som viser jevn interesse tar kontakt. Er det lite kontakt er ikke interessen stor nok. Med det mener jeg ikke at kontakten skal være på time basis, eller nødvendigvis daglig men liker man noen så vil man jo snakke med eller møte personen og ha nærhet enten det er fysisk eller bare ved meldinger, snapchat,osv med alle dagens sosiale medier.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Noen andre? Dette er en person jeg kjenner godt. Ikke en 'date'.Anonymous poster hash: 560f6...2b3
SmartA Skrevet 14. september 2015 #12 Skrevet 14. september 2015 Tja, noen ganger kan det jo være at livet "koker", eksempelvis at det tar helt av med mye som skjer på jobben, med familie, etc. Det er helt ok, men når jeg har det slik, så sier jeg fra til venninner og evt. menn jeg dater at "nå er det ekstremt travelt med XX i de nærmeste par ukene, så jeg vet ikke hvor mye jeg kan treffe dere/deg akkurat nå. Det blir enklere når disse to ukene er over". Men: Jeg svarer såklart på meldinger, jeg prøver å få til å i alle fall snakkes på telefon, og også å treffes hvis det er viktig for meg, om ikke annet, så for å ta en kjapp kaffekopp. Jeg tenker at det har med vanlig folkeskikk/høflighet å gjøre, rett og slett. Å bare la være å svare er uhøflig og feigt i mitt hode.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #13 Skrevet 14. september 2015 Jeg har de siste ukene tatt initiativ til å treffe en fyr for sex, han sier alltid ja, kommer alltid med en gang, men tar aldri initiativ selv. Hører aldri noe fra han ellers. Hvis ikke jeg sender sms først, gjør ikke han det heller. (Dette vet jeg, for det går et par uker mellom hver gang jeg tar kontakt). Jeg tolker det som at han ikke sier nei takk til sex, men at han egentlig kan få det et annet sted han heller vil ha det fra, men sier ja siden han tydeligvis ikke får det fra det andre stedet.. Også tar han ikke kontakt fordi han vil ikke legge opp til at jeg skal tro at han er intr i noe mer. Anonymous poster hash: 030c1...e43
Gjest O.G. Skrevet 14. september 2015 #14 Skrevet 14. september 2015 Men hvordan vet man om noen prøver å fade ut, at det ikke bare er tilfeldig at de i en periode er dårlige til å svare?Anonymous poster hash: 560f6...2b3 Fordi de er ikke like hjertelige i svarene, og hvis de har det travelt på noe vis og det er grunnen til at de er dårlige til å svare, så har man fått høre om det og hvorfor.
LadyL Skrevet 14. september 2015 #15 Skrevet 14. september 2015 Jeg har de siste ukene tatt initiativ til å treffe en fyr for sex, han sier alltid ja, kommer alltid med en gang, men tar aldri initiativ selv. Hører aldri noe fra han ellers. Hvis ikke jeg sender sms først, gjør ikke han det heller. (Dette vet jeg, for det går et par uker mellom hver gang jeg tar kontakt). Jeg tolker det som at han ikke sier nei takk til sex, men at han egentlig kan få det et annet sted han heller vil ha det fra, men sier ja siden han tydeligvis ikke får det fra det andre stedet.. Også tar han ikke kontakt fordi han vil ikke legge opp til at jeg skal tro at han er intr i noe mer. Anonymous poster hash: 030c1...e43 Her var det omvendt. Han tok initiativ til å møtes for sex, og jeg svarte. Jeg fikk litt følelser for han, men jeg tok aldri initiativ til å møtes fordi jeg ikke ville at han skulle vite at jeg fikk følelser. Vi møttes ganske så intenst i de første 3 mnd, men nå har det dabbet av, sikkert fordi jeg har takket nei de siste 2 mnd.
Sandie Skrevet 14. september 2015 #16 Skrevet 14. september 2015 -Når det går stadig lengre tid mellom hver kontakt. -Når det er du som tar initiativ hver gang. -Hvis det bare er kjedelige,tamme samtaler og lite spørsmål. Synes det er lett å merke hvis noen fader en ut.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #17 Skrevet 14. september 2015 Det er lett å merke om det fader ut om man vil anerkjenne det. Men vil man leve i håpet så klarer man å bortforklare det meste. Anonymous poster hash: ed197...588
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #18 Skrevet 14. september 2015 At kontakten dør ut. At man svarer kort og ikke på alle meldinger, ikke har interesse av å ta initiativ men kan si ja en sjelden gang i blandt bare for å ikke føle seg heelt drittsekk (som jo slår ut helt omvendt) Anonymous poster hash: 6827a...3ef
Gjest O.G. Skrevet 14. september 2015 #19 Skrevet 14. september 2015 Det hadde vært så mye likere at alle de gav en beskjed om at man ikke ville treffe en mer, istedet for fading.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #20 Skrevet 14. september 2015 Det hadde vært så mye likere at alle de gav en beskjed om at man ikke ville treffe en mer, istedet for fading. Word! Jeg bestreber meg alltid med å gi en klar beskjed om jeg ikke vil mer. Men er jeg litt usikker, så kan jeg kanskje roe det litt ned til jeg er mer sikker. Men det tar ikke ukesvis. Anonymous poster hash: 12f99...92b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå