Gjest Per Skrevet 19. september 2004 #1 Skrevet 19. september 2004 Er dette spesielt eller... hun jeg kjenner har i ekteskap og nå som samboer, søkt kontakt med andre menn, nøye planlagt. Det er ikke snakk om et tilfeldigt treff i fylla, men hun søker og innleder langvarige paralelle forhold, samtidigt som hun er samboer. Lurer på om det er svært skjelden under f.eks 5%, eller finnes det ganske mange kvinner, i mittlivskrise ubalanse o.l som planlegger og innleder parallele forhold. Når en kjenner detaljene, hvordan dette holdes skjult, løyner for samboer familie og venner, og for de andre involverte, må dette vær et utroligt krevende skuespill. Hun har hatt 3 eller kanskje flere elskere de siste 6mnd, utenom samboeren, hun har vært samboer i ca 4 år og har hatt profiler på kontaktsider på nettet i 1-2 år, her skjuler hun at hun er samboer, innleder forhold og forteller så at hun er i et dødt forhold hun er på vei ut av... Vil gjerne høre andres syn og eventuelle erfaringer.
Gjest gjest1 Skrevet 19. september 2004 #2 Skrevet 19. september 2004 :o Håper og tror at dette er spesielt! Det må da være inmari slitsomt?????? Springe fra den ene til den andre og ikke minst , holde styr på hva hun har sagt til hvem???Nesten latterlig og patetisk dette. Hva er hun ønsker å oppnå da? Bekreftelse på at hun er atraktiv? Det må da finnes enklere måter å gjøre det på???
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #3 Skrevet 19. september 2004 Etter noen år i et forhold, så er det økonomi, fasade og barn som holder forholdet sammen, ikke sex og følelser. Sex søker man da hos andre. Slett ikke uvanlig.
Gjest Anonymous Skrevet 19. september 2004 #4 Skrevet 19. september 2004 Etter noen år i et forhold, så er det økonomi, fasade og barn som holder forholdet sammen, ikke sex og følelser. Sex søker man da hos andre. Slett ikke uvanlig. Da håper jeg inderlig at jeg er uvanlig: Kunne aldri tenke meg å dele livet med noen for å "holde fasaden" - da vil jeg heller leve for meg selv. Har dessuten et tydeligvis uvanlig syn på sex: Syns det er absolutt best med noen jeg elsker og som elsker meg igjen :o Og joda, har hatt elskere mens jeg var alene og det var grei sex, men ikke så mye mer
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #5 Skrevet 21. september 2004 Fyttirakkærn! Værste jeg har hørt. For en søple-dame! Det er IKKE akseptabel oppførsel uansett omstendigheter. Nei, det er IKKE vanlig, og skal heller ikke aksepteres av venner ...Det er i allefall min mening. Mvh Oslo vest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå