AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Hei Lurte på om noen hadde middagstips for den kresne typen? Ikke så alt for glad i fisk, løk, tomater, paprika, for å nevne noe Anonymous poster hash: b76d8...508
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Hva er det du liker da? Anonymous poster hash: 56366...d00
Vill Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Baconsurra kylling med ris og salat? Wok? Pølse og potetstappe? Prøv kiwi, meny eller rema sine nettsider. Mange fine oppskrifter. Matprat er også veldig greit. Du kan velge kva råvare du vil bruke i søket ditt.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Hva er det du liker da? Anonymous poster hash: 56366...d00 Er ikke meg. De "vanlige" middagene. Spagetti, fiskepinner, kjøttboller, kjøttpudding og lignende. Vil prøve noe nytt, ikke bare det samme gamle.Anonymous poster hash: b76d8...508
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Baconsurra kylling med ris og salat? Wok? Pølse og potetstappe? Prøv kiwi, meny eller rema sine nettsider. Mange fine oppskrifter. Matprat er også veldig greit. Du kan velge kva råvare du vil bruke i søket ditt. Det første har jeg ikke prøvd før De to neste er alt for vanlige og "kjedelige"... Takk for svar, skal sjekke matprat!Anonymous poster hash: b76d8...508
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 Supergod middag: -kok opp en kjele med pasta (fusili eller "rør") jeg bruker alltid fullkornspasta - strimle 2-4 kyllingbryst og stek, gjerne med etpar hvitløksfedd, salt og pepper -hell et glass pesto over ferdigstekt kylling (Barilla, eller lag selv - det gjør jeg når jeg har tid; nydelig!) - når pasta er ferdigkokt (al dente!) hiver du det over i en ildfast form og deretter heller du kylling/pesto-blandingen over og vender lett inn. -dryss over godt med ost (jeg bruker Norvegia og parmesan!😋 Inn i ovnen og gratiner i 25 min eller noe.. Mmmmmmm...! Slår alltid an! Server gjerne det du ønsker til; rømme, hvitkløksbrød, salat.. Lett å lage til mange eller bare til 2👍🏼 Lykke til☺️Anonymous poster hash: 28dde...990
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #7 Skrevet 16. september 2015 Hei Lurte på om noen hadde middagstips for den kresne typen? Ikke så alt for glad i fisk, løk, tomater, paprika, for å nevne noe Anonymous poster hash: b76d8...508 Forlorne harer Fårikål Kjøtt i mørket Gulasj Ertersuppe med bacon Hønsefrikasse Anonymous poster hash: 4cd9a...dc0
AnonymBruker Skrevet 16. september 2015 #8 Skrevet 16. september 2015 Hei Lurte på om noen hadde middagstips for den kresne typen? Ikke så alt for glad i fisk, løk, tomater, paprika, for å nevne noe Anonymous poster hash: b76d8...508 Falaffel smaker himmelskt! Må prøves Anonymous poster hash: 4cd9a...dc0
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Det første har jeg ikke prøvd før De to neste er alt for vanlige og "kjedelige"... Takk for svar, skal sjekke matprat!Anonymous poster hash: b76d8...508 Wok er da ikke kjedelig. Da er det bare du som er lite kreativ. Anonymous poster hash: 56366...d00 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå