Gjest Blomsterert Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Jeg blir ganske så målløs over ting og tang her. Paranoia,dumhet og det mest uintelligente? Blir helt målløs iblant her,jeg,men jo det fins mange oppegående her,takk og pris: -) Men liksom,jeg bor i det her landet nå,Jeg vil være en del av Norge,for det er et vakkert land med mange gode mennesker. Likevel,i dette lille paradiset,så fins det slanger. Blir så ufattelig lei meg,da jeg vet for sikkert at dette landet et som et lite paradis ifh til andre land! Vi trenger ikke gå lengre enn til Sverige faktisk,de er u,det ekstremt dårlig karma. Vær så snill nordmenn,gjør det rette,vær intellektuelle,smarte og omsorgsfulle. Det er det jeg forbinder med Norge! Dere,eller vi da(er Jo halvt norsk bare),gå fram som et godt eksempel for verden. Mange bra mennesker her på Kg,virkelig.Mange rare og uvitende også,men noen av de er like fullt bra:-) Vi har enormt med makt i dette landet,så la oss vise det? På en god og human måte.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Hva er det du snakker om egentlig? Anonymous poster hash: 91f8d...c1c 5
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Hva konkret mener du? Noen spesielle områder du mener vi er dumme på...? Anonymous poster hash: cad33...faa
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #4 Skrevet 14. september 2015 Hva er det vi skal gjøre mener du? Anonymous poster hash: e2a6a...2f6
Gjest Blomsterert Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Hva er det du snakker om egentlig?Anonymous poster hash: 91f8d...c1c Hvis du ikke ser,never mind.
Gjest Blomsterert Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Hva konkret mener du? Noen spesielle områder du mener vi er dumme på...?Anonymous poster hash: cad33...faa Blir bare så oppgitt over intoleranse iblant! Det er kun det,og jeg syns ikke nordmenn bør være sånn.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Blir bare så oppgitt over intoleranse iblant! Det er kun det,og jeg syns ikke nordmenn bør være sånn. Intoleranse for hva? Er nordmenn mer intolerante enn andre folkeslag? Anonymous poster hash: cad33...faa
Gjest Blomsterert Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Hva er det vi skal gjøre mener du? Anonymous poster hash: e2a6a...2f6 Være de intellektuell,de omsorgsfulle og mesnenneskelige! Det er jo det jeg er stolt av på min farsside. Mitt andre hjemland er helt ok(Frankrike),men jeg vil være stolt norsk!
Gjest Angry Man Skrevet 14. september 2015 #9 Skrevet 14. september 2015 Blir bare så oppgitt over intoleranse iblant! Det er kun det,og jeg syns ikke nordmenn bør være sånn. Intoleranse over hva? Ikke gå rundt grøten, men si klart og tydelig hva du mener.
Gjest Blomsterert Skrevet 14. september 2015 #10 Skrevet 14. september 2015 Intoleranse for hva? Er nordmenn mer intolerante enn andre folkeslag?Anonymous poster hash: cad33...faa Nei så absolutt ikke! Det er derfor jeg er så stolt av å være halvt norsk!
Gjest Angry Man Skrevet 14. september 2015 #11 Skrevet 14. september 2015 Det er jo åpenbart at du sikter til en eller flere konkrete saker her hvor det er delte meninger om hva som er rett. Du mener sikkert at du har rett og at din side er den intelektuelle, smarte og omsorgsfulle. Det eneste som gjenstår å få vite er hva du sikter til. Hvis jeg skal gjette er det snakke om flyktningene?
Oppgitt78 Skrevet 14. september 2015 #12 Skrevet 14. september 2015 Jeg sliter også litt med å bli klok på hva du forsøker å formidle, Blomsteret. Som du selv skrev i en av dine andre tråder: "Jeg føler meg full av viten,men hvem kan nyte godt av det??". Vær så snill å del litt av denne kunnskapen, da det er mange her inne som er mottakelige for ny kunnskap og gode argumenter.. De fleste av oss ønsker å være gode medmennesker, og er villige til å lytte til velbegrunnede meninger om de viktige spørsmålene her i livet. Ved å dele kunnskap, så kan vi alle bidra til å skape en bedre verden! Vi må komme oss bort fra å la de personlige følelsene overstyre virkeligheten, og heller søke fakta. Vi må være villige til å inne at vi alle kan ta feil, og heller legge fokuset på at ved å innse sine egne feil/begrensninger så kan vi vokse og utvikle oss som medmennesker..
Commander Skrevet 14. september 2015 #13 Skrevet 14. september 2015 Blir bare så oppgitt over intoleranse iblant! Det er kun det,og jeg syns ikke nordmenn bør være sånn. Syntes vi ofte er i overkant tolerante ovenfor intolerante. Frykten er stor for å tråkke feil og havne i gapestokk så, vi bøyer oss baklengs andre vegen for å være sikre på å ikke tråkke noen på tærne. Hørt om nordmannen som var så eitrende rasende og forbanna at han satt seg ned og skrev et leserbrev. Franskmenn derimot KAN demonstrere 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå