AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Noen som vet om den er testet på dyr? Så så lekker ut og er på utkikk etter god sminke som ikke tester på dyr og som gjerne ikke koster skjorta:) Anonymous poster hash: 3bf07...6a9
christinevb Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 HM tester ikke på dyr, er jeg ganske så sikker på
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Hm tester ikke på dyr. Har nettopp kjøpt en av øyenskyggene,og var veldig fornøyd Anonymous poster hash: 2887b...969
Kirby Skrevet 16. september 2015 #4 Skrevet 16. september 2015 Er det noen som kan tipse om en H&M i Oslo/omegn med godt utvalg?
sugarcrush Skrevet 16. september 2015 #5 Skrevet 16. september 2015 Er det noen som kan tipse om en H&M i Oslo/omegn med godt utvalg? H&M Lambertseter begynner å få bra utvalg. Mangler en del maskaraer og leppeprodukter da.
Kirby Skrevet 16. september 2015 #6 Skrevet 16. september 2015 H&M Lambertseter begynner å få bra utvalg. Mangler en del maskaraer og leppeprodukter da. Takk for tips!
funginger Skrevet 17. september 2015 #7 Skrevet 17. september 2015 Er det noen som kan tipse om en H&M i Oslo/omegn med godt utvalg? Synes de hadde ganske mye på H&M ved siden av Oslo City.
Strixvaria Skrevet 17. september 2015 #8 Skrevet 17. september 2015 I Oslo synes jeg den H&M-en oppe i Karl Johans Gate nok er den med best utvalg, men der er det til gjengjeld alltid stappa med folk. Den på Ullevål Stadion er også ganske bra - de pleier alltid å ha et par stativer med salgsting; har gjort mange kupp der i løpet av de årene jeg bodde i byen Kom over sminkeserien i forrige uke da jeg var på handlerunde etter ny foundation. Fant bare ymse oransjetoner på Kicks, hvor jeg har pleid å handle, og når en bitteliten foundation koster 4-500 kr er det helt uaktuelt for meg å "satse" på at jeg ikke blir seende ut som ei brunkremhore, så jeg gikk tomhendt derfra. MEN på H&M hadde de fått så mye sminke - og ikke alt var oransje!! Det var til og med 2 helt lyse toner for de av oss som er konstant bleke - og til 99.- kjøpte jeg både en flytende foundation og et foundationpudder. Var litt skeptisk siden jeg er ganske allergisk mot det meste av sminke (særlig det som er heftig parfymert, som det meste av all sminke jo er..), men dette har jeg tålt superfint selv om jeg kunne lukte parfymen da jeg åpnet lokket på begge produktene. Sminken sitter hele dagen uten å føles ubehagelig eller klistrete på huden, og til den prisen er jeg superfornøyd - kommer til å fortsette å handle sminke på H&M heretter. Som et lite ps kan jeg også nevne at neglelakkene fra H&M sitter vesentlig bedre enn mye av de dyrere slagene jeg har prøvd. Og den nye neglelakkfjerneren får til og med av overlakken fra Essie med glitter i - jeg som har blitt vant til nesten å måtte skrape av glitteret til slutt (og derfor sjeldent bruker de lakkene) fikk sjokk - hurra!
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #9 Skrevet 17. september 2015 Jeg har prøvd en ny øyenskygge derfra, gelé til øyebryn og neglelakk. Veldig fornøyd alt i alt, holdbart og lett å påføre! Jeg har den gamle neglelakkfjerneren til H&M, den er jeg ikke fornøyd med, den ble så fort porøs. Anonymous poster hash: 600f1...caf
NorskTroll Skrevet 17. september 2015 #10 Skrevet 17. september 2015 Har kjøpt kompaktpudderet derfra, solpudderet, en av øyenskyggene, en lipliner og i dag kjøpte jeg en blond øyenbrynsblyant og jeg er superfornøyd med de!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå