Gå til innhold

Fine (og komfortable) hverdagsko..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ødelagt hverdagskoene mine denne helga, og er ikke helt klar for å ta i bruk forede sko ennå. 

Jeg har anklestøvletter og joggesko, så jeg er ikke helt hjelpesløs, men jeg savner "mellomtingen". Flate komfortable sko jeg kan gå mye i, men som ser bra ut til det meste av bukser.

Jeg hadde et par  ecco sko i sort skinn, med hvit snøring. Men tenkte jeg skulle prøve å variere litt. Noen tips?

Skrevet

Jeg har ødelagt hverdagskoene mine denne helga, og er ikke helt klar for å ta i bruk forede sko ennå. 

Jeg har anklestøvletter og joggesko, så jeg er ikke helt hjelpesløs, men jeg savner "mellomtingen". Flate komfortable sko jeg kan gå mye i, men som ser bra ut til det meste av bukser.

Jeg hadde et par  ecco sko i sort skinn, med hvit snøring. Men tenkte jeg skulle prøve å variere litt. Noen tips?

Jeg blir stadig overrasket over hvor dårlig utvalg folk her inne har i sko. Sko er jo en viktig del av et antrekk og man kan da ikke bare ha et par hverdagssko, ankelstøvletter og joggesko.

Sko må man ha et bredt utvalg av!

Anonymous poster hash: f7b10...67b

Skrevet

Jeg blir stadig overrasket over hvor dårlig utvalg folk her inne har i sko. Sko er jo en viktig del av et antrekk og man kan da ikke bare ha et par hverdagssko, ankelstøvletter og joggesko.

Sko må man ha et bredt utvalg av!

Anonymous poster hash: f7b10...67b

Jeg har ganske mange par sko, men jeg synes ikke det er spesielt relevant å ramse dem opp her ;). Det at jeg nevnte anklestøvletter og joggesko, var at skoene jeg leter etter skal være "mellom der" i funksjonsområde.

Forøvig er det da mange som har få par sko, av økonomiske årsaker. Da jeg var student hadde jeg nok bare 5-6 par sko totalt. Bedre med kvalitet enn kvantitet ;)

Skrevet

Da fortsatte jeg i samme spor, og kjøpte akkurat like. Men jeg er likevel på utkikk etter tips til gode "mellomsesongsko". 

Jeg har flust med sommersko og vintersko, men synes mellomsesongene er litt vanskeligere. Jeg har et par drMartens, men synes de er litt "voldsomme" til mye av klærne min. Og så har jeg flere anklestøvletter, men de har alle litt hæl, så jeg synes de blir litt for pyntet til å gå på butikken med ungene en fuktig høstdag ol

Skrevet

Hvilke sko kjøpte du? :-) Trenger inspirasjon, er også på jakt etter den typen sko (i tillegg til "finere" hverdagsvintersko da de løsnet i sålen forrige vinter...). Nå har jeg bare "base i snøen, tur på fjellet-vintersko" igjen. Mellomsesongskoene er jeg ikke fornøyd med.

Skrevet

Jeg kjøpte akkurat like sko som de jeg ødela ;) Sorte Ecco sko med snøring. De er veldig greie å bare dra på seg når man skal ut døra. 

Men de er ikke akkurat perfekte høstsko. Jeg savner noen mer og er fremdeles på utkikk jeg også. Skal si i fra om jeg kommer over noen egnede :) 

Skrevet

Jeg slo meg til ro med å gå med joggesko til hverdags , jobb og fest fordi jeg aldri fant noen penere sko som også var gode å gå med. 

MEN! så oppdaget jeg vagabond sine sko. Der har jeg funnet mange fine modeller som sitter godt og som fungerer like godt på jobb, fest og hverdagen. De ulike modellene finnes også i forskjellige farger og snitt så du kan ha flere av samme modell uten at de ser like ut :)

De modellene jeg sverger til er : Dioon, Amina og Emma!

Anonymous poster hash: 405fd...bc1
Skrevet

OK, da skal jeg prøve Vagabond sko neste gang jeg får anledning :)  Takk for tips!

Joggesko har jeg ikke gått med utenom trening og direkte turgåing siden jeg var først i 20 årene. Ser at en del bruker det til jeans på jobb, men får meg ikke til å vurdere det selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...