Gå til innhold

Organisert trening med forkjølelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med forkjølelse hele uken. Tette luftveier, verking i halsen, hoste, osv. Jeg har prøvd å ta det mer med ro enn jeg pleier når jeg er syk, men nå har det altså gått en uke, uten noe særlig bedring. 

Spørsmålet er om jeg skal dra på organisert trening i dag eller ikke? Jeg kan ikke styre intensiteten selv. Det er litt av problemet. Jeg skippet treningen hele forrige uke, og gikk heller turer med litt oppoverbakker og slikt, slik at jeg fikk pulsen litt opp, men uten å slite meg ut eller oppleve ralling i lungene. 

Men jeg får så dårlig samvittighet når jeg ikke møter opp på vanlig trening, og spesielt når jeg får sms med spørsmål om hvor det blir av meg og slikt.. 

Anonymous poster hash: e78cf...44f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann har organisert trening og opplevde det samme som du gjør nå med sms osv. Da han endelig stilte til gradering fikk han kjeft for å møte opp syk. Hvis det er samvittigheten din som sier du skal stille og kroppen ikke er klar for det, synes jeg du heller skal sende svar tilbake om at du kommer så fort du er på beina igjen.

• Liker 1
Skrevet

HOLD DEG HJEMME!

Både for din egen del, så du ikke blir sykere. Og ikke minst for alle andre rundt deg du kan smitte

Anonymous poster hash: b05e3...da1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...