Supersnupp Skrevet 9. juli 2002 #1 Del Skrevet 9. juli 2002 Satt og vred hjernen i helga - noen som husker en film med Corey Haim i hovedrollen fra midten/slutten av åttitallet. Typisk high school-film, Corey haim er den lille pinglete nerden med ekstrem interesse for insekter, han forelsker seg i skolens peneste som dater fotballstjernen, spilt av Charlie Sheen....... Men hva i all VERDEN heter filmen???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2002 #2 Del Skrevet 9. juli 2002 Er det den som heter "I en klasse for seg"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnupp Skrevet 10. juli 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 10. juli 2002 Tror jeg kom på det! 'Lucas'!!!!!! ........ Eller er jeg helt på jordet?????? nei, ganske sikker på at det er Lucas. Savner alle de gamle 'gode' filmene/seriene jeg, og skuespillerne.... Corey'ene, Brat Pack-gjengen, 'Barnevaktens mareritt', Punky Brewster....noen andre som pleide å se 'Rags to riches' på TV3??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2002 #4 Del Skrevet 11. juli 2002 Du huska nok riktig http://us.imdb.com/Title?0091445 På denne siten finnes info om alle mulig filmer, moro å sitte og mimre litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå