Gå til innhold

Kontaktsider for de med dirty fantasier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt rådvill ang denne saken og håper noen der ute har bedre kjennskap enn meg.

Er 30 år gammel mann, single og ser ikke så verst ut. Som alle folk har jeg en del fantasier som surrer og går innimellom, kanskje litt mer av den dirty sorten som man ikke avslører til partneren med det samme. Og nei, selvsagt ikke noe ulovlig. Eneste detaljen jeg kan si er at de krever en eldre kvinne (45+). Kommer ikke til å legge ut mer enn det.

Lurer på hvilket steder man kan benytte for å komme i kontakt med folk som også har litt dyrti fantasier. Gaysir er vel mest for homofile og lesbiske? Cupido kanskje, men aldri vært inne der og aner ikke hvordan miljøet og reglene er der. Eros-chatten kunne kanskje vært et startpunkt? Har også tidligere lest om et sted for S/M og BDSM, men husker ikke hva det het, og fantasiene mine er ikke akkurat helt i den retningen, så tviler at jeg ville fått noe respons der.

Noen andre tips?

Anonymous poster hash: de65f...2db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler Cupido. Her finner du alle typer mennesker; gamle og unge, stygge og vakre, de som tar den heeelt ut og de som bare vil ha litt krydder.

Derfor er det viktig at du er tydelig og spesifikk i profilen din.

Anonymous poster hash: 6a3e1...464

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...