AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Jeg sluttet på pillen i starten av august og fikk min siste pille-mens som vanlig. Men mens denne måned har ikke kommet! Hadde jeg gått på pillen, skulle mensen kommet helt i starten av september. Men uten hormonell prevensjon aner jeg ikke når den ekte mensen kommer.. I følge en app er jeg på dag 39, så. Vi hadde ubeskyttet samleie for et par dager siden, utilsiktet, men ingen krise. Problemet er når jeg kan ta en test? Vet jo ikke når mensen skal komme? Kan jeg testet en uke etter eventuell befruktning? To uker? Anonymous poster hash: 2b510...d73
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Du kan teste når du vil, men hvis du vet når du evt. ble befruktet (altså hvis det bare er snakk om ett samleie) kan du vente til ca to uker etter den datoen det skjedde. Anonymous poster hash: 9abd9...b49
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Sluttet på pillen (loette) torsdag 3 september, fikk mensen som vanlig. Noen som har erfaring med graviditet etter å ha sluttet på loette? Anonymous poster hash: 07f81...18b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå