Gå til innhold

Anbefale hotell i Amsterdam

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har bestilt reise i gave til kjæresten og turen går til Amsterdam. Kan noen anbefale et sentrumsnært hotell? 

Anonymous poster hash: 4a3c9...bca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan anbefale å gå høyt i prisen!! Ellers kan du fort havne på sånn typisk motell for hasjrøykere, men anbefale deg også å prøve det, white widow er heavy shit men absolutt noe du burde prøve :D

Anonymous poster hash: 03c47...69d
Skrevet

Amsterdam? More like Amsterdamn! Så koselig da! Håper dere får en koselig stund sammen :blomst:

Anonymous poster hash: b8bf7...a72
Skrevet

Jeg velger Hotel Singel (singelhotel) pga beliggenheten. Pleier ikke å ha rom med frokost, går heller ut og spiser, så jeg vet ikke noe om frokosttilbudet. Men OK rom i et sjarmerende hotell ved en kanal, sentralt men stille og rolig strøk.

Anonymous poster hash: e228c...a1d
Skrevet

Vi bodde på Hotel Notting Hill da vi var der. Veldig greit, kort avstand til kollektivtrafikk. I kanalringen, så enkelt å manøvrere seg rundt fra. Det er et forholdsvis lite boutique-hotell. Ikke det mest sjarmerende, men veldig greit mtp pris og plassering.

Skrevet

Dersom du vil ha noe som ikke koster flesk, vil jeg anbefale westcord fashion hotel! Utrolig bra hotell, eneste er at det er 7 min med trikk til sentrum. Men jeg har vært i amsterdam flere ganger, og dette var det beste hotellet

Skrevet

Jeg liker å bo rundt Spui. F.eks. Nh City Center.

Anonymous poster hash: fcab0...b22

Skrevet

Bruk Tripadvisor og finn noe bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...