AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Hei. Jeg har bestilt reise i gave til kjæresten og turen går til Amsterdam. Kan noen anbefale et sentrumsnært hotell? Anonymous poster hash: 4a3c9...bca
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Kan anbefale å gå høyt i prisen!! Ellers kan du fort havne på sånn typisk motell for hasjrøykere, men anbefale deg også å prøve det, white widow er heavy shit men absolutt noe du burde prøve :D Anonymous poster hash: 03c47...69d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Amsterdam? More like Amsterdamn! Så koselig da! Håper dere får en koselig stund sammen Anonymous poster hash: b8bf7...a72
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #4 Skrevet 15. september 2015 Jeg velger Hotel Singel (singelhotel) pga beliggenheten. Pleier ikke å ha rom med frokost, går heller ut og spiser, så jeg vet ikke noe om frokosttilbudet. Men OK rom i et sjarmerende hotell ved en kanal, sentralt men stille og rolig strøk. Anonymous poster hash: e228c...a1d
Cathj Skrevet 15. september 2015 #5 Skrevet 15. september 2015 Vi bodde på Hotel Notting Hill da vi var der. Veldig greit, kort avstand til kollektivtrafikk. I kanalringen, så enkelt å manøvrere seg rundt fra. Det er et forholdsvis lite boutique-hotell. Ikke det mest sjarmerende, men veldig greit mtp pris og plassering.
Flipprisl638491357 Skrevet 17. september 2015 #6 Skrevet 17. september 2015 Dersom du vil ha noe som ikke koster flesk, vil jeg anbefale westcord fashion hotel! Utrolig bra hotell, eneste er at det er 7 min med trikk til sentrum. Men jeg har vært i amsterdam flere ganger, og dette var det beste hotellet
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #7 Skrevet 18. september 2015 Jeg liker å bo rundt Spui. F.eks. Nh City Center.Anonymous poster hash: fcab0...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå