AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Har gått rundt å vært kvalm og svimmel i litt over en uke nå, siden 3.september. Skal ikke ha mensen før i slutten av denne uken, og lurer egentlig på om det kan være graviditets tegn, har tatt test som har vært negativ og får egentlig bare beskjed om at det er altfor tidlig å få sånne tegn nå hvis jeg er gravid. Er ikke noe prøver eller noe, men er desperat etter å få noe svar. Går på P-pille men vet jeg slurver litt med å ta den til samme tid hver dag. Trenger bare å vite om det er vanlig å få sånne tegn så tidlig Anonymous poster hash: 0cf2b...df8
AnonymBruker Skrevet 17. september 2015 #2 Skrevet 17. september 2015 Jeg dytter litt for TS, siden jeg er nysgjerrig på dette selv. Og kanskje du kan be en moderator om å flytte tråden til graviditetsforumet, TS? Jeg foreslo dette forumet på tråden du har under Kropp og helse, men jeg ser at du ikke har fått noen svar her, og det kan være fordi mange av dem som blir gravide, gjerne slutter å henge her, og er på graviditetsforumet i stedet, når jeg tenker meg om. Anonymous poster hash: b8f7b...47b
AnonymBruker Skrevet 18. september 2015 #3 Skrevet 18. september 2015 Det å få tegn tidlig eller ikke er vel ganske omdiskutert, da mange mener de har kjempemye og andre mener det ikke går an. Jeg er gravid for 2 gang og jeg merket det hver gang. Selv om 1 mann ikke var planlagt, så husker jeg at da jeg satt med positiv test (en uke over) at det forklarte en del de siste ukene. Med nr2 så prøvde vi, men jeg var forberedt på å måtte prøve noen måneder mtp at det ikke var så lenge siden jeg sluttet på prevansjon osv, men der satt den første 1 prøveperiode, og jeg kjente en del før positiv test. Ting jeg har kjent før positiv test (ved begge to): økt luktesans, leggkramper, menssmerter lenge før mensen (til vanlig har jeg det noen dager ved EL og et par dager før IKM, mens da jeg er gravid murrer det stort sett hver dag), ofte mer uvel og svimmel ( jeg er aldri svimmel ellers, kun ved ro anledninger og det er nå begge da jeg er gravid) og sist men ikke minst så har jeg sexdrømmer som jeg husker da jeg våkner. (Jeg pleier ikke å ha så livaktige drømmer at jeg husker de til vanlig, men der har jeg når jeg er gravid og særlig sexdrømmer ).Anonymous poster hash: c0833...674
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå