AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #1 Skrevet 14. september 2015 Jeg gruer meg allerede til neste gang. Hvordan i alle dager får dere dagene til å gå rundt når alle o familien blir syke samtidig? Både barn og voksne... Anonymous poster hash: 763bc...cc9
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Jeg gruer meg allerede til neste gang. Hvordan i alle dager får dere dagene til å gå rundt når alle o familien blir syke samtidig? Både barn og voksne... Anonymous poster hash: 763bc...cc9 Her har det gått i vannkopper og nå er det diare. Self er jeg (passe) frisk, men mannen er sylta forkjølet. Vi kjøpte oss netflix og tar dagene med ro. Nå er det drittver så orker ikke dra ut.Anonymous poster hash: 9e281...6ef
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Jeg gruer meg allerede til neste gang. Hvordan i alle dager får dere dagene til å gå rundt når alle o familien blir syke samtidig? Både barn og voksne... Anonymous poster hash: 763bc...cc9 Netflix, iPad, alle får spise akkurat hva de har lyst på. Er mor og far begge like syke så hadde jeg prøvd å tatt barna annenhver gang.Anonymous poster hash: 3644a...d2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå