Gå til innhold

Aap uten behandling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er under behandling for anoreksi og jobber i tillegg ved siden av under tiltak, har fått aap siden i fjor. Behandlingen av anoreksien går litt så som så og sist time virket det som om behandleren min ville slutte behandlingen? Hva skjer isåfall med aap da? Hun sa "det virker som om du er fornøyd med livet sånn som det er nå, så det er vel ikke mere jeg får gjort"

Anonymous poster hash: 43d58...93e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel hans måte å prøve pushe deg til å være med å ta litt ansvar for å bli bedre?

Anonymous poster hash: 4140b...67e

• Liker 3
Skrevet

Det spørs jo selvsagt av mange faktorer. 

1. Vil du bli frisk, eller ønsker du å holde på som før(sulte kroppen)?

2. Vil du bli satt krav til og ta ansvar for egen helse og utvikling?

3. Vil du være på en passiv ytelse i lengre tid, uten å prøve å bli bedre(gi opp)?

Svarer du nei på en av det, så mener jeg du ikke fortjener AAP. MEN: er du så syk at du føler deg helt fordervet, totalt utslitt og alvorlig psykisk belastet, så mener jeg du fortsatt skal ha AAP, og se an når du blir bedre.

Kjærlig hilsen Lotte  :hug:

Skrevet

Så lenge du jobber under tiltak er du under tiltak regner jeg med. Så lenge du fortsetter å jobbe i tiltak, så skulle det gå greit. Er vel saksbehandler på NAV du må snakke med fremover om du lurer på ting i forhold til AAP. Dersom du begynne rå bli friskere, kanskje du kan prøve å søke en ordinær jobb?

Anonymous poster hash: e191f...998

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...