Gå til innhold

Er du en kvinneguideleser?

Hvordan bruker du Kvinneguiden?  

1. 1. Hvordan bruker du Kvinneguiden?

• Jeg er aktiv debattant
      26
    • Jeg leser mest men deltar en gang i blant
      30
    • Jeg er en leser
      1
    • Jeg verken leser eller skriver
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinneguidegressenkemann
Skrevet

Jeg har en kjæreste som liker Kvinneguiden veldig godt. Vi diskuterer ofte ting som er skrevet om på Kvinneguiden, men hun deltar sjelden med innlegg. Jeg lurer på om det er mange som bruker Kvinneguiden KUN som "ukeblad" og ikke som diskusjonsforum?

Videoannonse
Annonse
Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg leser nok mer enn jeg skriver, men det går i bølger med hvor mye jeg leser også.

Skrevet

Jeg leser masse, men skriver sjelden.

Skrevet

leser MYE, sånn ca hver dag... men skriver ikke så mye. går litt periodevis. :roll:

Skrevet

Jeg både leser og skriver, men vil noen svare at de hverken leser eller skriver? Da lyver de i hvert fall for de har jo lest denne tråden? :roll:

Skrevet

Jeg skriver så mye at på litt over en måned var jeg oppe i 1000 innlegg ; )

Skrevet

Jeg bruker mest dagbøkene for tiden jeg,men svarer noe på innlegg også.Men det var værre før :wink:

Skrevet

Jeg skriver det det engasjerer.

Ellers noen ganger på sikk sakk om jeg ikke for sove. :oops:

Skrevet

Jeg både leser og skriver i dagbøker - i tillegg leser og skriver jeg i endel diskusjoner som fenger meg. Er spesielt interessert i politikk, barn & unge, hus & hage, hundehold og klær & sminke (var visst ganske mye, allikevel :ler: )

Men jeg holder meg unna Kvinneguiden i arbeidstiden :wink: ikke verst bare det...

Skrevet

Jeg leser nok langt mer enn jeg skriver, men jeg skriver jo endel også da...

Og så sletter jeg litt i blandt ;)

Skrevet

Eg les veldig mykje, men skriv ikkje so ofte.. Kun en gang i blant når eg føler for det.

Følte med på KG i 1 år før eg tok og registrerte meg, so det har jo sin naturlige årsak at eg ikkje har so mange innlegg. Men det kjem, det kjem!!!

Skrevet

Jeg leser nok mer enn jeg skriver. Leser gjør jeg hver dag, mens skrivinga går litt mer i perioder.

Skrevet

Jeg leser mye, ofte flere ganger for dagen, men skriver sjelden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...