AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Jeg røyker og snuser. Kan egentlig ikke røyke så mye på grunn av dårlige lunger, ble født med det og røyking gjør det verre. Dersom jeg røyker 4-5 20 pakninger uten pauser med snus så får jeg lungebetennelse, slår aldri feil. Nå har jeg vært uten røyk i 2 uker og er nå trygg på at en 20 pakning går greit. Før det røykt jeg 1 pakke og det var da 4-5 måneder siden sist. Jeg røyker vanligvis paramount, fordi det er billig. Snublet over Lucky Strike click and roll (grønn pakke) og digget det. Aldri prøvd mentol røyk før, men den likte jeg. Så kjøpte jeg meg en pakke her i norge, Lucky Strike click and roll. Denne var blå, ikke grønn. Vi har et skap hvor du henter et kort, også henter du det ut i automaten. Kortene har ikke bilder på seg, kun skrift. Så en Lucky Strike double click. Googlet det men finner ikke ut hva slags smak det er. Vet det er 2 ampuler som du presser på for å få smak. Men står ingenting på nettet hvilken smaker det er. Noen som vet hvilken smak det er på den? Vet du om noen andre spennende røyktyper som har denne "click" funksjonen? Synes det er så gøy med denne klikkingen, aldri prøvd noe nytt i røyk verden før. Har kun røyket Paramount (fordi det er billig), Marlboro, Lucky Strike og Petterøes blå. Har holdt meg til disse i over 10 år nå, på tide å prøve noe nytt I to-tre år gikk det i petterøes blå, så i noen år var det bare Lucky Strike, nå er det Marlboro gold og paramount Gold, alt etter som hvor mye penger jeg har. Snuset Skruf xtra stark white i 10 år, begynte å prøve nye typer for 2 år siden, nå går det i Skru Nordic Slim, har også prøvd flere forskjellige typer. Anonymous poster hash: 0c3f3...705
Oppgitt78 Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Smaken på den grønne ampullen i Lucky er litt ubestemmelig, men jeg liker den godt. Pleier å veksle mellom lucky Double click, camel Double activate, og marlboro beyond red.
Oppgitt78 Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Hvis du er i Sverige, så bør du prøve camel Double activate med lilla ampull, den smaker litt som sharps drops.
Brimi Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Jeg tror Camel har en Doble Click. Det står ikke navn på pakken min, tror jeg. Har ikke sjekket ordentlig, men det er bilde av en kamel på :-p
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Jeg tror Camel har en Doble Click. Det står ikke navn på pakken min, tror jeg. Har ikke sjekket ordentlig, men det er bilde av en kamel på :-p Er det mentol smak det også? ts Anonymous poster hash: 0c3f3...705
Brimi Skrevet 14. september 2015 #6 Skrevet 14. september 2015 Er det mentol smak det også? tsAnonymous poster hash: 0c3f3...705 Det var Camel og ja, det er mentol og en annen smak.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #7 Skrevet 14. september 2015 Blå malboro Ice blast. Den er god. Anonymous poster hash: 7bd78...f18
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #8 Skrevet 14. september 2015 Og den er også klikk røyk. Anonymous poster hash: 7bd78...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå