Gå til innhold

Hva heter den behandlingen som gir rett og sunt hår i flere mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt at det er flere typer behandling som gir rett, blankt og sunt hår i flere mnd - men at det er ulike navn og leverandører. Vet at syndikatet i oslo har noe som heter INOAR behandling. Men det er dessverre litt langt unna.. Tok engang en slags keratin behandling, men det varte kun til neste hårvask - så er IKKE den jeg mener..

Noen som vet hva de heter? (utenom INOAR)

Anonymous poster hash: 982c5...18a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brazilian Frizz Out? Så vidt jeg forstår er dette en type keratinbehandling. Jeg tok dette for noen år siden, og det varte i nærmere 4 måneder.

• Liker 1
Skrevet

Brazillian frizz out ja. Varte i ca 6 mnd på mitt ihjelbleika tynne slitte hår. Veldig fornøyd :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med

Straight n' shine fra Goldwell! Behandlingen er dyr, men håret mitt ble helt glatt og silkemykt :) varer til det vokser ut igjen

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med

Straight n' shine fra Goldwell! Behandlingen er dyr, men håret mitt ble helt glatt og silkemykt :) varer til det vokser ut igjen

Jeg har også tatt denne behandlingen nylig. Håret ble rett det, men det floker seg veldig til i løpet av bare noen timer, selv om jeg bare går/sitter. Er ikke det rart? Har du det også sånn? Kanskje det er fordi håret er slitt? Første tre dagene var det silkemykt, men etter at jeg dusjet første gang har det ikke blitt det samme, dette selv om jeg brukte shampoo og hårkur som fulgte med.

Anonymous poster hash: 6f8a2...65b

Skrevet

Jeg har også tatt denne behandlingen nylig. Håret ble rett det, men det floker seg veldig til i løpet av bare noen timer, selv om jeg bare går/sitter. Er ikke det rart? Har du det også sånn? Kanskje det er fordi håret er slitt? Første tre dagene var det silkemykt, men etter at jeg dusjet første gang har det ikke blitt det samme, dette selv om jeg brukte shampoo og hårkur som fulgte med.

Anonymous poster hash: 6f8a2...65b

For min del så skjedde det bare i tuppene der håret var slitt, så det klippet jeg av :) er ellers ikke plaget med floker, håret er fremdeles glatt og har en helt annen struktur enn mitt eget hår. Jeg ville gått tilbake til salongen hvis jeg var deg, noen hår krever visst to behandlinger har jeg forstått!

Skrevet

Mitt holder seg glatt og flokefritt i mange mnd. Ingen forskjell etter hårvask

Skrevet

Kerasilk-behandling fra Goldwell! Den holdt mitt tykke, krøllete hår helt slett i 4-5 mnd, og "slett nok" i 2-3 mnd. til. Hadde "intensiv".

Skrevet

Hva koster dette ca for halvlangt hår?

Skrevet

Men hva skjer etter at behandlingen har gått ut? Skader ikke behandling bare håret? 

Anonymous poster hash: c9220...422
Skrevet

Men hva skjer etter at behandlingen har gått ut? Skader ikke behandling bare håret?

Anonymous poster hash: c9220...422

Behandlingen forsvinner gradvis etter mange hårvask. Når all behandlingen er vasket ut (etter flere mnd) blir håret som før behandlingen.

Det skader ikke håret nei. Og når man slipper føning, retting og floker i flere mnd sparer man håret for mye slitasje.

Tror jeg betalte 4000kr sist

Skrevet

Behandlingen forsvinner gradvis etter mange hårvask. Når all behandlingen er vasket ut (etter flere mnd) blir håret som før behandlingen.

Det skader ikke håret nei. Og når man slipper føning, retting og floker i flere mnd sparer man håret for mye slitasje.

Tror jeg betalte 4000kr sist

Hvor tok du behandlingen?

Skrevet

Hvor tok du behandlingen?

Digg hairstudio i Bergen

• Liker 1
Skrevet

Jeg er med i en ebaygruppe for jenter/kvinner på facebook. Helt tullete gruppe, men det er nå en annen sak. Det jeg ville si er at det er mange der som har kjøpt noe som heter Keratin (tror jeg) på ebay og gjort behandlingen selv. Tar visst noen timer å gjøre det, men bildene de har lagt ut av hvordan håret ser ut etter behandlingen ser veldig bra ut.

Har sykt lyst å prøve det selv, men tør bare ikke å bruke slike produkter kjøpt fra ebay. Er redd for at håret skal falle av etter noen måneder liksom. 

Selv har jeg ganske tynt hår som ser greit ut om jeg får jobbet i litt volum i det, men det MÅ rettes, ellers ser det helt 80-talls ut. Så har så lyst å prøve, men har ikke råd til å gjøre det hos frisør.

Anonymous poster hash: 83fef...77f
Skrevet

Jeg er med i en ebaygruppe for jenter/kvinner på facebook. Helt tullete gruppe, men det er nå en annen sak. Det jeg ville si er at det er mange der som har kjøpt noe som heter Keratin (tror jeg) på ebay og gjort behandlingen selv. Tar visst noen timer å gjøre det, men bildene de har lagt ut av hvordan håret ser ut etter behandlingen ser veldig bra ut.

Har sykt lyst å prøve det selv, men tør bare ikke å bruke slike produkter kjøpt fra ebay. Er redd for at håret skal falle av etter noen måneder liksom.

Selv har jeg ganske tynt hår som ser greit ut om jeg får jobbet i litt volum i det, men det MÅ rettes, ellers ser det helt 80-talls ut. Så har så lyst å prøve, men har ikke råd til å gjøre det hos frisør.

Jeg har bestil selv og skal prøve når det kommer i posten om en uke eller to. Spent på om det er like bra som hos frisøren

Skrevet

Jeg har bestil selv og skal prøve når det kommer i posten om en uke eller to. Spent på om det er like bra som hos frisøren

Ååå kan du linke til selgeren du kjøpte fra?? Og holde meg oppdatert på hvordan det går?

Kan du mye om det? Er det akkurat samme behandling som du får hos frisøren? Stemmer det at keratin ikke sliter på håret? Har du planer om å prøve å ikke ta keratinet helt inntil hodebunnen siden du har tynt hår? Har lest at man bør unngår å ta det helt inn til hodebunnen når man har tynt hår for da bir det helt flatt. Man bør heller starte 2 cm lenger ut.

Skrevet (endret)

Ååå kan du linke til selgeren du kjøpte fra?? Og holde meg oppdatert på hvordan det går?

Kan du mye om det? Er det akkurat samme behandling som du får hos frisøren? Stemmer det at keratin ikke sliter på håret? Har du planer om å prøve å ikke ta keratinet helt inntil hodebunnen siden du har tynt hår? Har lest at man bør unngår å ta det helt inn til hodebunnen når man har tynt hår for da bir det helt flatt. Man bør heller starte 2 cm lenger ut.

Bestille på AliExpress

Check out this recommended store on AliExpress. Find great products at low prices!

http://www.aliexpress.com/store/525627

http://m.aliexpress.com/item/32249951128.html

Det er samme behandling som hos frisøren ja, men er ikke sikkert det er samme merke på produktene. Det sliter ikke på håret nei. Jeg har etter at jeg begynte med dette (hos frisøren) endelig begynt å få langt hår, før fliste det seg bare opp og ble aldri noe lenger. Jeg kommer ikke til å bruke det i hodebunnen nei, kommer til å bruker handsker når jeg tar det i.

Endret av Miss Lucky
  • 3 uker senere...
Skrevet

Nå har jeg fått prøvd denne fra aliexpress. Var lett å få til selv, men stinket sinnsykt mye. Garantert ikke bra å puste inn.

Har vasket håret 2 ganger etter behandlingen og håret ser og føles helt fantastisk ut :D

Kommer nok til å fortsette å gjøre dette hjemme fremfor å betale mange tusen kr hos frisør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...