Gå til innhold

Dame 40+ på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men du ser på de som er 6-7 år yngre også som aktuelle for forhold?

Jeg synes disse mennene er attraktive, men er usikker på om det blir et trygt, balansert forhold (han har kanskje som litt yngre mann flere muligheter enn jeg).

TS

Anonymous poster hash: 44628...a14

Jeg bekymrer meg ikke over det. Jeg lever nok litt annerledes enn damer på min alder. Må ha en ung en om han skal klare å holde følge. Det kan faktisk være et problem. Jeg er aldri lenge i ro.

Anonymous poster hash: 07832...2ae

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts, jobb med holdingen til deg selv. Siste setningen din i innlegget ditt, virker som du må la andre vurdere din verdi for at du skal føe deg verdifull. Dette handler ikke om alder, men om hvordan du ser på deg selv. Er man atraktiv, og vet at man er verdifull, vil andre også se det. Ikke bruk nettdating, gå ut og møt folk!

Anonymous poster hash: 6ae88...48a
  • Liker 2
Skrevet

P.S: Folk som bare går etter alder ( som f.eks noen av de eldre mennene du nevnte på det nettstedet ), er ikke noe å samle på. En ekte og bra mann, bryr seg ikke om din alder, men ser hele deg som menneske. Han kan være mye yngre enn deg, litt yngre, på din alder eller eldre. Det handler om helheten ts. Du virker jo og for opptatt av alder, og da vil du få samme reaksjon tilbake.

• Liker 6
Skrevet

Dette synes jeg var veldig dømmende...

Hvorfor det??

Anonymous poster hash: b33f2...7b2

Skrevet

Har ingen erfaring fra Tinder, men på sukker ser jeg dessverre at veldig mange menn som er 40 + søker etter kvinner fra 25 år og til nød opp til sin egen alder... Så ja, menn i den alderen ser etter yngre kvinner. 40-års krise kaller jeg det. Så om man faktisk er over 40 selv, og også ser slik ut, så er det litt mindre utvalg. Men heldigvis finnes det menn som ikke er sånn også, men som heller ser etter like interesser og verdier.

Anonymous poster hash: 734f2...dc5
  • Liker 3
Skrevet

Jeg er mann på 28, nesten samtlige kvinner på min alder har rimelig bra bilder av seg selv på Tinder. De er sminket, fint kledd og har de bra kropp så ser man den også.  Mange ser mer ut som hvordan de ser ut på fest enn til hverdags.

Kanskje det er sånn for de på 40+ og at du har mer vanlige bilder? Da tror jeg man kan falle gjennom. 

Anonymous poster hash: cf518...e90
Skrevet

Har ingen erfaring fra Tinder, men på sukker ser jeg dessverre at veldig mange menn som er 40 + søker etter kvinner fra 25 år og til nød opp til sin egen alder... Så ja, menn i den alderen ser etter yngre kvinner. 40-års krise kaller jeg det. Så om man faktisk er over 40 selv, og også ser slik ut, så er det litt mindre utvalg. Men heldigvis finnes det menn som ikke er sånn også, men som heller ser etter like interesser og verdier.

Anonymous poster hash: 734f2...dc5

Det er fordi du selv også legger vekt på dette! Dere kvinner som legger vekt på at eldre menn søker yngre damer, har feil fokus. Hvem er du, hva søker du, har du bra selvbilde vil du være attraktiv uansett alder! Ha fokus på det DU vil ha ts, ikke hva andre søker...det er HER feilen din ligger. Ingen er attraktive kun pga sin alder. Har man bare fokus på alder, vil du få menn som vektlegger dette, dvs usikre menn, da det er en tomhet i å velge kun  utifra alder. 

• Liker 3
Skrevet

Det er fordi du selv også legger vekt på dette! Dere kvinner som legger vekt på at eldre menn søker yngre damer, har feil fokus. Hvem er du, hva søker du, har du bra selvbilde vil du være attraktiv uansett alder! Ha fokus på det DU vil ha ts, ikke hva andre søker...det er HER feilen din ligger. Ingen er attraktive kun pga sin alder. Har man bare fokus på alder, vil du få menn som vektlegger dette, dvs usikre menn, da det er en tomhet i å velge kun  utifra alder. 

Du skriver veldig bra innlegg! Takk. :blomst:

Anonymous poster hash: 8a729...2fe

Skrevet

Du skriver veldig bra innlegg! Takk. :blomst:

Anonymous poster hash: 8a729...2fe

Så hyggelig å høre, takk:)

• Liker 1
Skrevet

Legger virkelig folk ut ekte bilder av seg selv, slik at man kan bli gjenkjent?? WTF? Er jo ganske stor sjans for at du treffer noen kjente som finner dere der da....

Spesielt de som er i forhold og ønsker sidesprang, begriper ikke at de tør å legge ut gjenkjennbare bilder av seg selv på Tinder.

Skrevet

For menn er det som å vinne i lotto om de skal finne noen på en vanlig datingside. De må ut på byen for å ha en reell mulighet, og der er det til gjengjeld nesten 100% garanti for fitte om de ikke er så veldig kravstor. De finner alltid en beruset kvinne som er kåt som faen og vil ha seg kuk.

Lettere da man var ung, jeg er mann på 28 og synes det nesten ikke er jenter på min alder på byen. Enten er de 20 eller så er de 40+

Anonymous poster hash: cf518...e90

• 5 år senere...
Skrevet (endret)

Beste datingside - https://be2.no Jeg fant mannen i mitt liv der! Vi har vært sammen i fire år, og jeg er gravid :) Har flere venner også som har møttes der og giftet seg og fått barn sammen (tre forskjellige par).

Endret av dns3571
Skrevet

Jeg er 44 år og får helt greit med matcher på Tinder. Uten at jeg er noe mer enn helt middels utseendemessig, og i tillegg er jeg over middels høy, noe som avskriver (avskrekker) en god del menn. Jeg syns det er bra utvalg egentlig. Jeg har mitt søk på 41-50 år. Har  matchet med flere som er 1-2 år yngre enn meg, men de fleste er rundt 46-48. Bor i en mindre by og søker i et ganske lite område pga at jeg er bofast med barn. Har i perioder betalt for å se hvem som har likt profilen min, og ser jo at utvalget også øker mye om jeg hadde økt avstanden. Så det er litt avhengig av hvilke muligheter man har.

Jeg har tidligere vært på sukker m.m., der kan man se hvilke alder de søker i. Noen menn søker langt nedover i alder, mens andre har feks 5 ned og 5 opp. Så min erfaring er at det er veldig individuelt, og kanskje litt sammenhengende med hva man søker, om det er et varig forhold eller bare et håp om sex. Jeg har vært til og fra på datingapper siden jeg var 38 år. Og faktisk syns jeg at jeg får flere matcher med menn på min egen alder nå enn når jeg var 38-40. Føler at nyskilte menn rundt 38-40 kanskje søker seg mer ned i alder enn menn som har tippet 45. Men det er kun en løs teori.

• Liker 3
Skrevet

Kvinne 38 år. På Tinder opplever jeg at "yngre" menn i 20-årene tar kontakt med med meg fordi de vil ha sex med "eldre" damer. Ellers tar menn på 50 år + kontakt. Jeg tror også mange menn i slutten av 38-årene og begynnelsen av 40-årene plutselig kommer på at de ønsker barn og familie, og da søker de seg nedover i alder. Jeg ønsker en som er omtrent på min alder, pluss/minus fem år. Har muligens truffet en nå :)

Anonymkode: abf01...e67

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.9.2015 den 21.12):

Legger virkelig folk ut ekte bilder av seg selv, slik at man kan bli gjenkjent?? WTF? Er jo ganske stor sjans for at du treffer noen kjente som finner dere der da....

Spesielt de som er i forhold og ønsker sidesprang, begriper ikke at de tør å legge ut gjenkjennbare bilder av seg selv på Tinder.

Gjør det noe om man "treffer" kjente? Da er jo de også der inne. 

Anonymkode: 1bc7d...6c1

• Liker 1
Skrevet

Jeg er dame i midten av førtiårene. Laget meg profil på Tinder i slutten av oktober og frem til jul hadde jeg ca 10 000 «likes». Det var overveldende for å si det forsiktig. Jeg ser kanskje litt yngre ut enn hva alderen tilsier og forsøkte legge ved litt ulike bilder av meg selv i ymse aktiviteter. Ikke bare sport og friluftsliv mao. Jeg skrev en ærlig tekst og presenterte meg som en helt normal dame som både liker å være i aktivitet men også trives med å ta det med ro. Jeg har flere barn og trodde det var avskrekkende - men neida! Jeg hadde gullabonnement for å kunne følge med litt så derfor vet jeg antall likes/hjerter. 

Anonymkode: 882b3...85b

Skrevet (endret)

Feil tråd 😛 

Endret av DrueSmoothie
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2015 den 23.34):

Jeg er kvinne på 43 år, og har ikke hatt så mye lykke på Tinder. Kanskje er det fordi jeg ikke er pen nok at jeg ikke får så mange matcher. Men jeg klarer ikke å la være å undre meg over om alderen spiller inn. Lurer på om menn i alderen 40-45 oftest stiller inn søkeren på damer i alder maks 40? Jeg kan absolutt skjønne at de tenker at damer i alderen 30-40 som oftest er mer attraktive enn de som er eldre. Men det er jo synd for oss damer i alderen 40+ da. Klare for skraphaugen, vi.

Prøv å utvid søket ditt litt? F.eks. 35-50 år ?  Kan jo være menn på 38 eller 47 som også kunne være bra matcher 👍 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2015 den 23.34):

Jeg er kvinne på 43 år, og har ikke hatt så mye lykke på Tinder. Kanskje er det fordi jeg ikke er pen nok at jeg ikke får så mange matcher. Men jeg klarer ikke å la være å undre meg over om alderen spiller inn. Lurer på om menn i alderen 40-45 oftest stiller inn søkeren på damer i alder maks 40? Jeg kan absolutt skjønne at de tenker at damer i alderen 30-40 som oftest er mer attraktive enn de som er eldre. Men det er jo synd for oss damer i alderen 40+ da. Klare for skraphaugen, vi.

Ikke så mye å lure på, det er selvsagt det vi gjør.

Anonymkode: 23fcb...fb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ikke så mye å lure på, det er selvsagt det vi gjør.

Anonymkode: 23fcb...fb1

For så å sutre over at ingen kvinner vil matche med dem.

Selvinnsikt er en fin bil😉

Anonymkode: 2ccff...402

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...