AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #21 Skrevet 14. september 2015 Vennligst ikke anbefal andre nettsteder (jeg er ikke helt grønn på området). Det er Tinder denne tråden handler om. Anonymous poster hash: 44628...a14 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #22 Skrevet 14. september 2015 Vennligst ikke anbefal andre nettsteder (jeg er ikke helt grønn på området). Det er Tinder denne tråden handler om. Anonymous poster hash: 44628...a14 Vel, som svar spesifikt på Tinder - du vil få få treff fordi så og si ingen har filteret åpent for kvinner på 40+, uavhengig av deres utseende. Anonymous poster hash: a239b...6c1
Summers Skrevet 14. september 2015 #23 Skrevet 14. september 2015 Jeg er kanskje litt nysgjerrig på om det er andre damer på min alder - som ser bra ut og ung for alderen - som opplever at de får mindre matcher på Tinder enn de hadde forventet? For jeg tenker at det hjelper jo ikke om man ser ung ut for alderen der inne, hvis mennene ikke søker opp den alderen. Anonymous poster hash: 44628...a14 Sorry, men alle du blar gjennom ser deg og om du ikke får match så er du enten ikke pen nok eller så er du dårlig til å ta bilder. Om du ikke aldersspennet så kan du jo kanskje bli mindre kresen på hvem trykker liker på. Eventuelt legge ut bedre bilder av deg. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #24 Skrevet 14. september 2015 Det er flere synsere som har svart i tråden, som tror de kan uttale seg på generelt grunnlag om brukerne på Tinder. Jeg vil sette pris på om det er damer og menn i min aldersgruppe som kan fortelle om sin erfaring der inne. Anonymous poster hash: 44628...a14 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #25 Skrevet 14. september 2015 Det er flere synsere som har svart i tråden, som tror de kan uttale seg på generelt grunnlag om brukerne på Tinder. Jeg vil sette pris på om det er damer og menn i min aldersgruppe som kan fortelle om sin erfaring der inne. Anonymous poster hash: 44628...a14 Min beste venninne er 39, ser veldig bra ut og har opplevd lite oppmerksomhet på Tinder, og mistenker det er fordi de fleste er ute etter yngre. Henvendelsene hun får er evt. fra yngre menn som tydelig bare er ute etter sex. Anonymous poster hash: a239b...6c1 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #26 Skrevet 14. september 2015 Nå er det jo uansett slik at uansett datingside, sukker, match, c-date eller andre består av 98-99% menn (Ja, sorry menn, alle de lekre kvinnene dere ser er som regel falske profiler). En kvinne, uansett alder, kan avtale et knull på mindre enn 5 minutter. GARANTERT. Bor man i samme by, kan du ha kuken inni deg mindre enn en halvtime etter at du har logget deg på. Så enkelt er det faktisk for damer. For menn er det som å vinne i lotto om de skal finne noen på en vanlig datingside. De må ut på byen for å ha en reell mulighet, og der er det til gjengjeld nesten 100% garanti for fitte om de ikke er så veldig kravstor. De finner alltid en beruset kvinne som er kåt som faen og vil ha seg kuk. Aaah, kjenner det er deilig å se hvilken makt kvinner har akkurat når det kommer til dating og sex Anonymous poster hash: b33f2...7b2
Gjest Jacklost Skrevet 14. september 2015 #27 Skrevet 14. september 2015 Nå er det jo uansett slik at uansett datingside, sukker, match, c-date eller andre består av 98-99% menn (Ja, sorry menn, alle de lekre kvinnene dere ser er som regel falske profiler). En kvinne, uansett alder, kan avtale et knull på mindre enn 5 minutter. GARANTERT. Bor man i samme by, kan du ha kuken inni deg mindre enn en halvtime etter at du har logget deg på. Så enkelt er det faktisk for damer. For menn er det som å vinne i lotto om de skal finne noen på en vanlig datingside. De må ut på byen for å ha en reell mulighet, og der er det til gjengjeld nesten 100% garanti for fitte om de ikke er så veldig kravstor. De finner alltid en beruset kvinne som er kåt som faen og vil ha seg kuk. Aaah, kjenner det er deilig å se hvilken makt kvinner har akkurat når det kommer til dating og sex Anonymous poster hash: b33f2...7b2 Dette synes jeg var veldig dømmende...
Silfen Skrevet 14. september 2015 #28 Skrevet 14. september 2015 JEg er i din aldersgruppe og har greit med matcher, venstresveiper langt flere enn til høyre, så det er ikke antall menn det kommer an på. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #29 Skrevet 14. september 2015 Min beste venninne er 39, ser veldig bra ut og har opplevd lite oppmerksomhet på Tinder, og mistenker det er fordi de fleste er ute etter yngre. Henvendelsene hun får er evt. fra yngre menn som tydelig bare er ute etter sex. Anonymous poster hash: a239b...6c1 Ok. Og hun er jo under 40 i det minste, men opplever likevel dette... Det er nedslående. Vi får nesten heller gå på byen for å skaffe oss kjæreste. Der har vi i det minste draget. Anonymous poster hash: 44628...a14
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #30 Skrevet 14. september 2015 Ok. Og hun er jo under 40 i det minste, men opplever likevel dette... Det er nedslående. Vi får nesten heller gå på byen for å skaffe oss kjæreste. Der har vi i det minste draget. Anonymous poster hash: 44628...a14 Hva med vanlige datingsider? Anonymous poster hash: 8a729...2fe
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #31 Skrevet 14. september 2015 Hva med vanlige datingsider? Anonymous poster hash: 8a729...2fe På nettsidene er det mange av de samme ansiktene år etter år. Jeg er heller ikke interessert i masse besøk og meldinger fra menn jeg ikke er interessert i. Det slipper man på Tinder, og på Tinder er det også nye ansikter. Om jeg må gi opp Tinder går jeg heller på byen. Anonymous poster hash: 44628...a14 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #32 Skrevet 14. september 2015 Over 40 år og får mange matcher. Jeg sender alle over min egen alder rett til venstre (om de da ikke ser veldig spreke ut). Jeg har fått noen dater ut av dette. Alle med noen år yngre menn. Det ene ble nesten et forhold også. Tre måneder sommergøy om ikke annet Veldig kjekke menn. Men du får ikke konkurrere med meg altså Anonymous poster hash: 07832...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #33 Skrevet 14. september 2015 Over 40 år og får mange matcher. Jeg sender alle over min egen alder rett til venstre (om de da ikke ser veldig spreke ut). Jeg har fått noen dater ut av dette. Alle med noen år yngre menn. Det ene ble nesten et forhold også. Tre måneder sommergøy om ikke annet Veldig kjekke menn. Men du får ikke konkurrere med meg altså Anonymous poster hash: 07832...2ae Hvor gamle er disse mennene? Vet du, nå prøvde jeg å søke på menn fra 20 og opp, og da fikk jeg overraskende nok flere matcher enn på min egen alder. De er jo veldig kjekke, men dessverre for ungt. Anonymous poster hash: 44628...a14
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #34 Skrevet 14. september 2015 Hvor gamle er disse mennene? Vet du, nå prøvde jeg å søke på menn fra 20 og opp, og da fikk jeg overraskende nok flere matcher enn på min egen alder. De er jo veldig kjekke, men dessverre for ungt. Anonymous poster hash: 44628...a14 7-8 år yngre enn meg og gjerne ferdig med barn Er de rundt 30 år, så er det kun for sex. Gøy å flørte litt med de, men ingen vits å dra det lengre enn dette. De er gjerne veldig ivrige på å sende Snap av tissen sin også Anonymous poster hash: 07832...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #35 Skrevet 14. september 2015 7-8 år yngre enn meg og gjerne ferdig med barn Er de rundt 30 år, så er det kun for sex. Gøy å flørte litt med de, men ingen vits å dra det lengre enn dette. De er gjerne veldig ivrige på å sende Snap av tissen sin også Anonymous poster hash: 07832...2ae Er dette dette du virkelig vil ha,i en alder av 40+? Anonymous poster hash: 8a729...2fe 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #36 Skrevet 14. september 2015 Er dette dette du virkelig vil ha,i en alder av 40+? Anonymous poster hash: 8a729...2fe Ungguttene med Snap av sin tissefant? Nei. Men gjerne en skilt mann med barn fra før. Om han har et ok forhold til barnemora. Så jeg søker jo mest på menn på min alder, eller et par år yngre. Har dessverre måtte gjøre det slutt med en mann pga for mye styr med eks-kona, og det orker jeg ikke en gang til. Det var bare vondt. Anonymous poster hash: 07832...2ae
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #37 Skrevet 14. september 2015 Ungguttene med Snap av sin tissefant? Nei. Men gjerne en skilt mann med barn fra før. Om han har et ok forhold til barnemora. Så jeg søker jo mest på menn på min alder, eller et par år yngre. Har dessverre måtte gjøre det slutt med en mann pga for mye styr med eks-kona, og det orker jeg ikke en gang til. Det var bare vondt. Anonymous poster hash: 07832...2ae Men hvorfor kaste bort tid på Tinder? De modne mennene som er der er der jo for de unge jentene. Anonymous poster hash: a239b...6c1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #38 Skrevet 14. september 2015 Men hvorfor kaste bort tid på Tinder? De modne mennene som er der er der jo for de unge jentene. Anonymous poster hash: a239b...6c1 Tydligvis ikke alle Jeg har hatt flere dater jeg. Og alle har vært veldig kjekke og flotte menn. Anonymous poster hash: 07832...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #39 Skrevet 14. september 2015 Men hvorfor kaste bort tid på Tinder? De modne mennene som er der er der jo for de unge jentene. Anonymous poster hash: a239b...6c1 Innbilske griser. Mange av mennene i 40-årene ser jo ikke ut. Et fåtall er kjekke. Anonymous poster hash: 44628...a14 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #40 Skrevet 14. september 2015 Tydligvis ikke alle Jeg har hatt flere dater jeg. Og alle har vært veldig kjekke og flotte menn. Anonymous poster hash: 07832...2ae Men du ser på de som er 6-7 år yngre også som aktuelle for forhold? Jeg synes disse mennene er attraktive, men er usikker på om det blir et trygt, balansert forhold (han har kanskje som litt yngre mann flere muligheter enn jeg). TS Anonymous poster hash: 44628...a14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå