Gå til innhold

Dame 40+ på Tinder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne på 43 år, og har ikke hatt så mye lykke på Tinder. Kanskje er det fordi jeg ikke er pen nok at jeg ikke får så mange matcher. Men jeg klarer ikke å la være å undre meg over om alderen spiller inn. Lurer på om menn i alderen 40-45 oftest stiller inn søkeren på damer i alder maks 40? Jeg kan absolutt skjønne at de tenker at damer i alderen 30-40 som oftest er mer attraktive enn de som er eldre. Men det er jo synd for oss damer i alderen 40+ da. Klare for skraphaugen, vi.

Anonymous poster hash: 44628...a14
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Aldersgjennomsnittet er vel ikke så høyt på Tinder? Vil tro at det fins bedre datingsider enn Tinder når man er passert 40?

Skrevet

Jeg er kvinne på 43 år, og har ikke hatt så mye lykke på Tinder. Kanskje er det fordi jeg ikke er pen nok at jeg ikke får så mange matcher. Men jeg klarer ikke å la være å undre meg over om alderen spiller inn. Lurer på om menn i alderen 40-45 oftest stiller inn søkeren på damer i alder maks 40? Jeg kan absolutt skjønne at de tenker at damer i alderen 30-40 som oftest er mer attraktive enn de som er eldre. Men det er jo synd for oss damer i alderen 40+ da. Klare for skraphaugen, vi.

Søker du etter menn 40-45 år?

Anonymous poster hash: 8fc66...f3e

Skrevet

Aldersgjennomsnittet er vel ikke så høyt på Tinder? Vil tro at det fins bedre datingsider enn Tinder når man er passert 40?

Det er veldig mange menn over 40 på Tinder.

• Liker 3
Skrevet

Søker du etter menn 40-45 år?

Ja, er ikke det innlysende?

Skrevet

Er det ingen menn i alderen 40-45 som kan svare på dette, hvilket aldersspenn de stiller søkeren på?

Skrevet

Er det ingen menn i alderen 40-45 som kan svare på dette, hvilket aldersspenn de stiller søkeren på?

Nå er ikke jeg mann,og heller ikke på Tinder men på vanlige datingsider.Min erfaring derifra er at menn i den alderen er svært opphengt i alder,og helst vil ha damer ned i 20-årene og begynnelsen av 30.Siden Tinder virker som et enda større "kjøttmarked" enn de vanlige datingsidene tror jeg du må regne med at tendenser som dette i enda større grad gjør seg gjeldene på der.

• Liker 2
Skrevet

Da går jo også du selv også ned i alder som du skrev at menn kanskje gjør

• Liker 2
Skrevet

Hva om du stiller inn søkeren din på menn 38-48/50 år? Da vil du nok få flere matcher

• Liker 1
Skrevet

Du kan se selv. Alle mennene du får opp har allerede satt din alder som akseptabel. Om du ikke får matcher med dem, er det altså ikke alderen alene som avgjør det.

Anonymous poster hash: 796e8...a0f

Skrevet

På din alder og får en god del matcher. Spesielt fra gutter i begynnelsen av 30-åra som kun vil ha sex :P

Tinder suger strihåra balle

Anonymous poster hash: 07832...2ae

• Liker 2
Skrevet

Bare still alders søkeren ned til 20, det er nok mange unge menn som vil sveipe ja på deg :)

Skrevet

Du kan se selv. Alle mennene du får opp har allerede satt din alder som akseptabel. Om du ikke får matcher med dem, er det altså ikke alderen alene som avgjør det.

Anonymous poster hash: 796e8...a0f

Jeg trodde at jeg får opp alle i aldersgruppen jeg har valgt, uavhengig om de har valgt min alder eller ikke. Men hvis din antagelse er rett, så har jeg veldig dårlig drag der.

Skrevet

Hva om du stiller inn søkeren din på menn 38-48/50 år? Da vil du nok få flere matcher

Jeg stiller allerede søkeren på det. Men det er i gruppen 40-45 jeg savner og er mest interessert i matcher. I gruppen 46-50 tror jeg alle søker i min aldersgruppe, så der er det ikke vanskelig å få match.

Skrevet

Sukker er nok mye bedre for en som er over 40.

Og så er du inne på en vesentlig detalj:

Menn over 40 ønsker nok ikke i utgangspunktet jevngamle damer, de søker mot de yngre. Og da må du nok søke litt mot de eldre for å ha suksess... Kanskje hvis du har et søk som går opp til 53 år, har du en mye større sannsynlighet for å få dater, der mannen virkelig er interessert i deg. En mann som er 5-10 år eldre enn deg er vel ikke skraphaugen akkurat... Synes du bør revurdere dine holdninger litt hvis du skal være attraktiv for de eldre også. 

Hvis du ikke klarer det får du søke de unge i 20-åra som drømmer om sex med en eldre kvinne :laugh:

Anonymous poster hash: e089c...dc5

• Liker 1
Skrevet

Menn over 40 ønsker nok ikke i utgangspunktet jevngamle damer, de søker mot de yngre. Og da må du nok søke litt mot de eldre for å ha suksess... Kanskje hvis du har et søk som går opp til 53 år, har du en mye større sannsynlighet for å få dater, der mannen virkelig er interessert i deg. En mann som er 5-10 år eldre enn deg er vel ikke skraphaugen akkurat... Synes du bør revurdere dine holdninger litt hvis du skal være attraktiv for de eldre også. 

Hvis du ikke klarer det får du søke de unge i 20-åra som drømmer om sex med en eldre kvinne :laugh:

Jeg ser ut for alderen, så har ikke tenkt å få meg noen 50-53-åring. Maken til holdning. :)

• Liker 5
Skrevet

Jeg ser ut for alderen, så har ikke tenkt å få meg noen 50-53-åring. Maken til holdning. :)

Jeg ser ung ut for alderen, skulle det stå.

• Liker 4
Skrevet

Jeg anbefaler Møteplassen eller Match.På Sukker skal alle menn 40+ ha yngre damer.Hvilket fører til at mange av dem sikkert går i årevis uten å få seg noe dame i det hele tatt men det er en annen diskusjon...

Så prøv Møteplassen og Match du :)

Anonymous poster hash: 8a729...2fe

Skrevet

Jeg er kanskje litt nysgjerrig på om det er andre damer på min alder - som ser bra ut og ung for alderen - som opplever at de får mindre matcher på Tinder enn de hadde forventet?

For jeg tenker at det hjelper jo ikke om man ser ung ut for alderen der inne, hvis mennene ikke søker opp den alderen.

Skrevet

Tinder er opprinnelig laget for unge mennesker i tyveårene. Dette er ikke "min mening", men rett og slett slik businessideen var utformet. Grunnleggerne av Tinder så at det var en nisje i markedet - nettopp for yngre mennesker. Menn og kvinner i 30, 40, og 50-årene var allerede aktive brukere av nettdating, og yngre mennesker vegret seg for å melde seg inn i de konvensjonelle datingsidene (match, eharmony), nettopp fordi de godt voksne gjorde det og det hadde et litt negativt stempel. De skapte derfor Tinder, og rettet det mot de unge. For å ha et alternativ skapte de Tinder+, da beregnet på de eldre men også mot betaling, noe som gjorde det til et mindre attraktivt alternativ, og dermed beholdt brukergruppen i 20-årene, for det meste.

Selvsagt sper det seg ut etter hvert. Ethvert medium som er mye brukt av kvinner i 20-årene vil etterhvert tiltrekke seg eldre menn. Enhver jente på 25 som har registrert seg på et nettsted har opplevd tonnevis av meldinger fra langt eldre menn. De trekker seg dit de unge jentene er.

Finnes det menn rundt 40 på Tinder, som kanskje t.o.m. er åpen for en jevnaldrende kvinne? Sikkert. Men det er nok det dårligste stedet å lete. Tinder er og blir en veldig overfladisk app, rettet mot de yngre og mest i bruk for hookups - selv om enkelte selvsagt finner et forhold, men da som regel ved en tilfeldighet.

Bruk andre nettsteder.

Anonymous poster hash: a239b...6c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...