Gå til innhold

Hvorfor svarer han ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var med en mann hjem etter byen i går. A førte til B, og da jeg skulle gå hjem spurte han om telefonnummeret mitt.

Jeg sendte han en melding i kveld og takket for gårsdagen og at jeg hadde det hyggelig. Men jeg har ikke fått svar enda! Jeg er vant til kjapp respons, men nå er det en god stund siden jeg har vært singel. Hvor lenge er det vanlig å bruke på å svare, eller må man ikke svare i det hele tatt?

Anonymous poster hash: 90379...1da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke spurte om noe i meldingen så er det ikke sikkert du får svar i det hele tatt. Dersom han er interessert så hører du nok noe innen i morgen kveld. 

• Liker 5
Skrevet

Jeg spurte ikke om noe, så jeg kan vel ikke forvente noe svar sånn sett. Det hadde jo likevel vært hyggelig med noe respons. Hvor vanlig er det egentlig at menn er interessert etter en slik greie?

Skrevet

Jeg spurte ikke om noe, så jeg kan vel ikke forvente noe svar sånn sett. Det hadde jo likevel vært hyggelig med noe respons. Hvor vanlig er det egentlig at menn er interessert etter en slik greie?

Du sendte meldingen ikveld? Litt tidlig å bli hysterisk? Er det slik at du er intr i å møte han igjen eller?

Anonymous poster hash: 94fd7...858

• Liker 1
Skrevet

Kanskje han sover, jobber eller er opptatt med noe. Synes du bør vente litt mer enn noen timer før du blir bekymret over at han ikke skal svare.

• Liker 1
Skrevet

Kan være han er opptatt, noe er galt med mobilen, han har glemt å svare, og så videre. Kjenner mange og har opplevd selv at jeg har lest en melding i farten, tenker jeg skal svare senere og desverre klarer å glemme det bort. Vent til i morgen, selv om han har svart eller ikke, spør han om han vil finne på noe, kanskje han svarer på det? :)

Skrevet

Hvis han ikke har svart deg ila. morgendagen er han ihvertfall ikke interessert i noe videre kontakt eller å gjenta det. Om han er høflig så sier han takk det samme til deg, og HVIS han er interessert i mer kontakt så svarer han deg med et spørsmål. Hittill virker det nok som at han ikke er intr.

Anonymous poster hash: 69265...c9a
  • Liker 1
Skrevet

Han fikk det han ville ha, han trenger ikke deg mer.

Anonymous poster hash: fd64d...bcc
  • Liker 7
Skrevet

Det er et fint innlegg her som svarer nettopp på dette temaet. Veldig bra, les her:  http://altordnerseg.blogg.no/

Anonymous poster hash: c6aa8...9b9
  • Liker 2
Skrevet

Han har svart, men ikke noe spørsmål. Skal jeg bare gi opp, eller hvordan fungerer egentlig dette? Jeg har ikke tid til noe forhold, men det hadde vært gøy å møtes igjen.

Skrevet

Ikke skriv noe mer. Er han interessert så sender han deg melding.

• Liker 1
Skrevet

Han har svart, men ikke noe spørsmål. Skal jeg bare gi opp, eller hvordan fungerer egentlig dette? Jeg har ikke tid til noe forhold, men det hadde vært gøy å møtes igjen. Anonymous poster hash: 90379...1da

Hvis du kun er ute etter noe uforpliktende, så bør du bare spørre han rett ut. Presiser gjerne at du ikke er ute etter et forhold.

Skrevet

Jeg har gitt opp å analysere meldinger og frekvens, folk er så utrolig forskjellige der.

Diskuterte det med en jeg var sammen med en periode, han sendte nesten aldri melding til meg i starten, og var vanvittig treg med å svare når jeg skrev til han. Han var for det første bare ikke en fyr som sendte noe særlig meldinger, og så var han visst så forelsket at han ble helt stresset når han skulle skrive noe til meg, og kunne ikke svare før han hadde tid til å virkelig sette seg ned med det  :fnise:

På den andre ytterkanten så har man han som kan ha en hel, meningsløs samtale på SMS og holde den gående hele dagen, og som i tiden før ubegrenset SMS fikk mange tusen i mobilregning hver gang han var forelsket. 

Jeg tenker at så lenge man har sagt selv at man gjerne vil møtes igjen, og sendt takk for i går-melding, så ligger det litt hos han. Blir du utålmodig så kan du prøve å sende en "hva gjør du i kveld/lyst å finne på noe i kveld"-melding til helgen nå og se hva han svarer, vil han ikke møtes så er han bare ikke interessert. 

• Liker 4
Skrevet

Han har sikkert gitt deg et feil telefonnummer med vilje, for å slippe mas.

Han fikk det han var ute etter og over og ut med deg... Sånn er livet.

Anonymous poster hash: dcea6...ae6

• Liker 1
Skrevet (endret)

Han har svart, men ikke noe spørsmål. Skal jeg bare gi opp, eller hvordan fungerer egentlig dette? Jeg har ikke tid til noe forhold, men det hadde vært gøy å møtes igjen.

Han har svart? Ja, da er det vel din tur igjen, da, hvis man skal følge kvinnelogikken.

Endret av Sly
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir litt irritert. Om du er interessert, SEND MELDING. Ikke vær masete, men menn setter pris på det om ei dame viser interesse.

Jeg mener, i dag skal kvinner og menn være 'likestilt', men hvorfor finnes da disse urgamle reglene? Som f.eks at damene skal være de som venter, menn skal betale for daten osv. 

Det er fint med gamle verdier, men på samme tid så er det så gammeldags at jeg blir sprø.

Anonymous poster hash: d3b9d...6b1
Skrevet

Dette er den verste delen rundt dating, og kanskje den delen som ødelegger for flest, nemlig om man skal ta kontakt eller ikke. 

Jeg tar alltid kontakt hvis jeg vil, men jeg passer på å ikke bombardere fyren med meldinger. Eksempelvis har jeg nå vært ute med en fyr 2 ganger. Første gangen tok han insj, da tok jeg insj til å ses igjen. Etter andre gang ble vi enige der og da om å ses igjen, men jeg ventet noen dager med å sende melding. Så sendte han melding og kom meg i forkjøpet. :) Hvis vi skal treffes videre tenker jeg å snakke mest mulig med han når vi ses om at jeg vil se han mer. Da slipper man alt dette meldingsmaset!

Anonymous poster hash: cb0dc...701
  • Liker 1
Skrevet

Jeg var med en mann hjem etter byen i går. A førte til B, og da jeg skulle gå hjem spurte han om telefonnummeret mitt.

Jeg sendte han en melding i kveld og takket for gårsdagen og at jeg hadde det hyggelig. Men jeg har ikke fått svar enda! Jeg er vant til kjapp respons, men nå er det en god stund siden jeg har vært singel. Hvor lenge er det vanlig å bruke på å svare, eller må man ikke svare i det hele tatt?

Må drøye svaret et par dager for å ikke virke "needy" ...

Anonymous poster hash: efcf2...63e

Skrevet

Sorry, men menn som er veldig interesserte er på som bare det.

Anonymous poster hash: 1f8d6...c2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...