Gå til innhold

Fortell om ditt egentreningsprogram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør du treningen mer lystbetont for deg selv? Prioriterer du kondisjon eller styrke, eller begge deler? Hvis man vil ned i vekt, bør jeg prioritere kondisjon eller styrke, eller begge deler?

Anonymous poster hash: 0c152...5d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gjør du treningen mer lystbetont for deg selv? Prioriterer du kondisjon eller styrke, eller begge deler? Hvis man vil ned i vekt, bør jeg prioritere kondisjon eller styrke, eller begge deler?

Anonymous poster hash: 0c152...5d0

Ønsker du å gå ned i vekt eller ned i størrelse?

Mange går ikke ned i vekt men går samtidig ned i størrelse.

https://www.google.com/search?q=bilde+1+kg+muskler+1+kg+fett&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CB0QsARqFQoTCO-6h6_v9McCFQWbcgodqSIHvA&biw=1270&bih=630#imgrc=LAApcItPrDEjDM%3A

Anonymous poster hash: 42901...902

Skrevet

Jeg gjør treningen lystbetont ved å gjøre noe jeg oppriktig synes er gøy! Siden jeg begynte å trene fast har flere og flere treningsformer falt innenfor repertoaret, og nå stortrives jeg med spinning, step, aerobic, EP, tabata, pilates osv, osv. Intervaller på mølle har jeg også begynt å like.

Hvis du skal ned i vekt, burde hovedfokuset i første omgang være på kondisjon, men hvis du bare skal ned litt/forme kroppen, burde hovedvekten være på styrke. Jeg har gått ned om lag 20 kg med kondisjonstrening, men jeg har jo bare blitt en smalere og mindre versjon; mage, lår, rumpe osv henger like mye som før. Men hvis du trener styrke, så får du jo strammet opp i tillegg. Planen min er å gå ned enda litt til, så begynne med litt mer seriøs styrke for å stramme opp og forme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...