AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Hva kan man egentlig trene med bristet (eller kraftig forslått, vet ikke)ribbein? Alt gjør vondt men vet at hvis tar en treningspause nå, komme jeg ikke i gang igjen... er det bare å gå på mølla, eventuelt sykle litt jeg kan gjøre?!Anonymous poster hash: 82eaa...f40
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Må legge til at jeg ikke kommer til å trene hvis d blir for vondt.. ønsker bare tips til litt alternative øvelser Anonymous poster hash: 82eaa...f40
Gjest iGirl Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Du skal ikke gjøre noe som gjør vondt på noen måte. Du kan eventuelt forsøke litt hurtig gange på mølla.
Hexenbiest Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Jeg hadde bristet ribbein for noen uker siden, og jeg trente så lenge det ikke gjorde vondt på noen måte. Måtte vente ei uke da, jeg klarte ikke å varme opp engang uten smerter. Men begynte forsiktig da jeg følte for det igjen. Var viktig å opprettholde treningen her også
tørkestativ Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 (endret) Takk for svar får vel holde meg til mølla. Det er bedre enn ingenting Edit: Vet ikke hvorfor jeg postet som anonym men hei på dere.. hehe Endret 13. september 2015 av tørkestativ
tørkestativ Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Jeg hadde bristet ribbein for noen uker siden, og jeg trente så lenge det ikke gjorde vondt på noen måte. Måtte vente ei uke da, jeg klarte ikke å varme opp engang uten smerter. Men begynte forsiktig da jeg følte for det igjen. Var viktig å opprettholde treningen her også hvor lang tid tik det før du merket bedring med ribbeinet? Vet ikke om det er bristet eller forslått men det gjør så inni h..... vondt!
Charmander Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 Om du har bristet et ribbein er det tvilsomt at du ønsker å trene. Jeg brista 5 ribbein for noen år siden, alt var vondt i 2-3 uker.
tørkestativ Skrevet 13. september 2015 #8 Skrevet 13. september 2015 Om du har bristet et ribbein er det tvilsomt at du ønsker å trene. Jeg brista 5 ribbein for noen år siden, alt var vondt i 2-3 uker. Æsj får vel stålsette meg da...hvordan merkes forskjellen om det er bristet eller forslått? Det er ømt å ta på, vondt å hoste, snufse og ved dyp innpust hvis jeg trekker inn magen, sliter med å reise meg opp fra liggende stilling eller snu meg i sengen. vondere i dag enn i går og føler egentlig bare det blir verre :O gidder liksom ikke å gå til legen når det ikke kan behandles uansett...
Charmander Skrevet 13. september 2015 #9 Skrevet 13. september 2015 (endret) Jeg har ikke forslått de, men bristet flere ganger utenom den gangen jeg tok 5 av de. Typisk er det vondt å lene seg ned (f. eks knyte skoene var vondt) le, hoste, skrike eller anstrenge lungene / være anpusten. Enkelte posisjoner i sengen kunne også gjøre vondt. Mitt beste råd er å ta det rolig og se det an, og det er heller ikke noe å gå til lege med. Endret 13. september 2015 av Charmander
tørkestativ Skrevet 13. september 2015 #10 Skrevet 13. september 2015 Jeg har ikke forslått de, men bristet flere ganger utenom den gangen jeg tok 5 av de. Typisk er det vondt å lene seg ned (f. eks knyte skoene var vondt) le, hoste, skrike eller anstrenge lungene / være anpusten. Enkelte posisjoner i sengen kunne også gjøre vondt. Mitt beste råd er å ta det rolig og se det an, og det er heller ikke noe å gå til lege med.da går jeg ut i fra at det er bristet...ser an i noen dager
Hexenbiest Skrevet 15. september 2015 #11 Skrevet 15. september 2015 hvor lang tid tik det før du merket bedring med ribbeinet? Vet ikke om det er bristet eller forslått men det gjør så inni h..... vondt! Ja, det gjør sinnsykt vondt.. Merket vel kanskje bedring etter ei uke, men det var fordi at jeg begynte på en voltaren-kur da. Det hjalp mye..
tørkestativ Skrevet 15. september 2015 #12 Skrevet 15. september 2015 Ja, det gjør sinnsykt vondt.. Merket vel kanskje bedring etter ei uke, men det var fordi at jeg begynte på en voltaren-kur da. Det hjalp mye..i går var den verste dagen. Var vondt å puste. I dag er det derimot mye bedre. 3 dagen i dag så misstenker at det kun e ganske forslått. Håper i hvertfall det !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå