AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Hei Jeg har i mange år hatt en føflekk rett ved kjønnsleppen. Den er ganske utstikkende, og jeg sliter skikkelig med å shave i det området. Jeg har i det siste ikke shavet der, for jeg har flere ganger komt borti og begynt å blø. Jeg er utrolig flau over den, men tør ikke å gå til legen heller Er det noen som har noen tips til å fjerne den eller eventuelt en løsning for å få fjernet håret i det minste? Anonymous poster hash: 1a0a0...a9d
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Hei Jeg har i mange år hatt en føflekk rett ved kjønnsleppen. Den er ganske utstikkende, og jeg sliter skikkelig med å shave i det området. Jeg har i det siste ikke shavet der, for jeg har flere ganger komt borti og begynt å blø. Jeg er utrolig flau over den, men tør ikke å gå til legen heller Er det noen som har noen tips til å fjerne den eller eventuelt en løsning for å få fjernet håret i det minste? Anonymous poster hash: 1a0a0...a9d Kanskje barbermaskin er mer skånsomt? Men jeg ville gått til legen og fått tatt bort føflekken. Dette er noe man absolutt ikke kan eller skal eller bør gjøre selv!!! Anonymous poster hash: e3de5...c9a
peppermyntete Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Du må ikke finne på å prøve å fjerne føflekken selv i alle fall!! Eneste du kan gjøre hvis du vil fjerne den er å gå til legen. Det kan kanskje være litt flaut, men legen er nå tross alt utdannet lege og hen har garantert sett verre og kommer til å oppføre seg helt profesjonelt
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5 Skrevet 14. september 2015 Bruk pinsett for å nappe. Anonymous poster hash: a7afb...82d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå