AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Er dette noe man kan bruke som nattkrem? :-) Kan denne brukes hvis man har fet hud? Anonymous poster hash: 3bc56...39e
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #2 Skrevet 14. september 2015 Denne er jo aller mest for å roe huden og fjerne sensitivitet. Den gir også litt fukt. Vanskelig å si om det vil være et ok produkt for fet hud egentlig, men ja, du kan bruke den som nattkrem også. Jeg har svært sensitiv, men ellers normal fuktighet, og ble anbefalt denne av hudpleier. Synes den er fantastisk! Bruker den om dagen med solkrem, og om natten enten alene eller iblandet litt mer fuktkrem. Anonymous poster hash: 163c4...896
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #3 Skrevet 14. september 2015 Jeg tenkte å starte med clear matte med solfaktor om dagen og kanskje barrier repair om natten. Eneste er at selv om huden min er sensitiv så er den i utgangspunktet fet og barrier repair er jo en ren silikonkrem. Litt redd jeg kan få kviser av dette. Jeg står mellom den som nattkrem eller den nye kremen i clear matte serien. Tror ikke den har kommet til Norge enda. Anonymous poster hash: 3bc56...39e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå