Gå til innhold

Trist som f...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er en gutt på 21 år som tidligere i år traff verdens hærligste jente.

Vi ble sammen og hadde en fin tid frem til for ikke så veldig lenge siden. Da ville hun ha en "pause" i forholdet vårt. :-?

Jeg hadde oppdaget at forholdet hadde kjølnet noen uker i forveien, så d kom ikke som en bombe...

Jeg har ikke vært sammen med noen andre før henne, så jeg er nok uerfaren med jenter, sex og sånn.

Nærhet, kos og sex er noe som faller meg veldig naturlig og liker også å gi komplimenter og å være romantisk av meg. Er det noe galt i det?

Jeg synes sexen har vært fin og hun har ikke uttrykt noe annerledes...

Hun har vært i flere forhold tidligere og har uttrykt for meg at det var lite nærhet og kos i de forholdene. I løpet av den tiden som vi var sammen, har vi snakket om å flytte sammen, og møtt hverandres familier og alt d der. Vi hadde det helt topp egentlig, bortsett fra at vi bodde noen mil unna hverandre da, så det ble en del kjøring annenhverhelg og sånn.

men så, når vi møttes i helgene så ble d kos og hygge, for en periode. Så ble d mindre og mindre av det også. Jeg elsket det å ligge med min kjære i armkroken når vi sov. Hun begynte å "klage på at det ble så varmt når vi lå tett sammen osv... og det synes jeg var trist, for når vi først møttes så ville jeg kose og småprate litt i senga jeg. Ikke nødvendigvis ha sex, men bare det å ha fysisk kontakt savnet jeg veldig på slutten :cry:

Hva gikk galt med dette forholdet, spør jeg meg selv om hele tiden. Har hun funnet en annen? eller hva har skremt henne bort?.......

Var det for mye snakk om å flytte sammen eller for mye familiegreier....

Hun sier selv at hun ble litt skremt... og at jeg prøvde for mye for å få forholdet til å blomstre... går det ann å prøve for mye???

Alt hun kunne gjort var å si det til meg, sitte under 4 øyne og sagt hva hun ville, hvordan hun ville ha det. men når hun sa at hun ville ha en pause, var det nesten ikke et blikk engang. kikket rett frem.

Hun er min første store kjærlighet, og det er hun enda. Men dette tærer på selvtillitten til en følsom romantiker...Akkurat nå er alt bare trist, greier ikke skrive ordentlig engang...vet at hun sa en pause i forholdet, men det er vel i realiteten over. Jeg er håpløst glad i denne jenta, og savner henne...

Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg over dette med en tung bør på skuldrene....

Er det noen som har erfaring med dette som føler for å skrive noen ord...?

Hilsen redd og uerfaren :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest multien

hallo!

vis du ser på mitt inlegg er det nesten det samme. den jenta som eg var sammen meg var og min første kjærlighet. eg og har nok det samme følesene som du har "hva gikk galt" alt var jo perfekt. men i mitt tilfelle fant hu seg jo ein ny type kort tid etter brudde med meg. eg vett kossen du har det, eg har det akkurat likedan. men live må jo gå videre.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, jeg vet at jeg sa at jeg ville ha pause.

Jeg har ikke funnet noen annen. Det har jeg ikke tid til!!! Og jeg har begynt i drømmejobben, som du vet er iallefall for meg. Om jeg skulle ha ordnet meg på annet hold, hadde det gått ut over jobben min. Og eventuelt annet forholde. Jeg er nødt til å konse om at det er nå en må være med for å komme dit en vil i kariæren. Nå er det timing!!!!!

Det ble for mye kosing for min del etterhvert. Nyforelskelsen går over i de fleste tillfeller.(Etterhvert)

Syntes vi burde stå opp om morgenen, og heller ha lagt oss tidligere, da vi var sammen. Jeg liker action! Og at noe skjer. Ble liggende å tenke på alt en skulle ha gjort. Og da er det lett for at den som holder en igjen i senga, at det blir litt negative tanker som går i til den rettningen.

Blir stressa av at ingenting skjer. Kos er greit da, i mengder. Men det hadde vært greit om at jeg kunne tatt initiativet også. Når du gjorde det mesteparten av tiden, så ble det slik at jeg la mer og mer merke til det, og oppfattet det som mer oppmerksomhet en jeg ønsket.

Når du prøvde så mye, så trakk jeg meg lenger unna. da prøvde du mer. Og slik blir det en ond sirkel av.

Tenkte litt på at du har bodd hjemme i hele livet ditt også.....- Og da tenkte jeg noe på hva jeg hadde i oppgave fremfor meg også, når det gjelder hus og hjem......

Veldig vanskelig å fortelle dette til deg da vi prata. Du er jo topp, men ikke for meg. Ei annen dame hadde sikkert likt all oppmerksomheten med blomster, romantikk og alt.

p.s Du kunne ha bytta ut vinterdyna di med ei sommerdyne. :)

Beklager du!

*forsiktig klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...