Gå til innhold

Noen som spiller Cello, eller vet hvordan det fungerer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en drøm om å spille Cello!

Har lekt med tanken i noen år nå, men har ikke turt å gjøre noe med det før nå ...

Hvordan skal jeg gå frem?

Jeg har sett på forskjellige musikkskoler i Oslo og omegn, og det er flere som tilbyr undervisning for voksne.

Jeg ønsker egentlig å få noen prøvetimer sånn at jeg kan finne ut om dette passer meg, og hjelp til å kjøpe en Cello...

Vel, håper noen kan gi meg noen svar?

Anonymous poster hash: 92d0f...f7d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen på Kvinneguiden som spiller Cello eller har spilt Cello, eller har kjennskap til Cello?

Lurer på hvilken musikkskole jeg skal velge i Oslo og omegn ... :)

Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst til å spille Cello! :hjerte: Men, tror nok det blir en drøm for min del. Følger med i tilfelle du får noen bra tips :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst til å spille Cello! :hjerte: Men, tror nok det blir en drøm for min del. Følger med i tilfelle du får noen bra tips :)

Så langt har responsen vært laber ... kanskje ikke cellister eller eks-cellister henger på KG? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Så langt har responsen vært laber ... kanskje ikke cellister eller eks-cellister henger på KG? :fnise:

:laugh:

Skrevet

Du kan prøve å kontakte Oslo musikk- og kulturskole. Jeg vet ikke om de har noen øvre aldersgrense, men de burde uansett ha kontakter som kan hjelpe deg.

http://www.oslokulturskole.no/no/om-oslo-musikk-og-kulturskole.aspx

Du kan prøve å kontakte Oslo musikk- og kulturskole. Jeg vet ikke om de har noen øvre aldersgrense, men de burde uansett ha kontakter som kan hjelpe deg.

http://www.oslokulturskole.no/no/om-oslo-musikk-og-kulturskole.aspx

Takk!

Det er så mange musikkskoler i Oslo, så vet ikke hvem jeg skal velge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...