Gå til innhold

Smerter i ankelen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Postet også i kropp og helse, men tenkte dette kunne være treningsrelatert...

Hei! 
I morges våknet jeg av at jeg hadde smerter i ankelen, og den sitter rett under den kulen på ankelen. Har hatt en del overtråkk i det siste, og har endelig fått begynt ordentlig på trening. Kjente ingenting til smertene underveis i løpingen (på mølla), men etterpå så kommer smertene som varer i sånn 5-20 sek jevnt...Noen som har erfaringer med lignende ?  :)

Anonymous poster hash: 8cf23...d5a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postet også i kropp og helse, men tenkte dette kunne være treningsrelatert...

Hei! 

I morges våknet jeg av at jeg hadde smerter i ankelen, og den sitter rett under den kulen på ankelen. Har hatt en del overtråkk i det siste, og har endelig fått begynt ordentlig på trening. Kjente ingenting til smertene underveis i løpingen (på mølla), men etterpå så kommer smertene som varer i sånn 5-20 sek jevnt...Noen som har erfaringer med lignende ?  :)

Jeg ville fått en lege til å sett på det

Anonymous poster hash: d9bf9...5b5

Skrevet

Føler ikke det er alvorlig nok til å dra på legevakt/få akutt time, men er student uten fastlege her,...så kan jeg gjøre det likevel ? Smertene er likedanne i dag også

Skrevet

Jepp. Hatt det slik jeg også. Fikk kortisonsprøyte og ble bra i ett år. Nå murrer det igjen, men vet ikke om jeg vil ha mer kortisonsprøyte. Må heller prøve å trene annerledes.

Skrevet

Anbefaler deg å sjekke det ut. Sliter selv med vondt samme plass, og jeg kan tråkke over flere ganger om dagen. Jeg har en bruskskade i ankelen, men kan være så mangt. Håper det ikke er noe ille!

Anonymous poster hash: 082a2...212

Skrevet

Ville bestilt meg en time hos fysioterapeut.

Anonymous poster hash: ecaf5...a9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...