Rannva Skrevet 19. september 2004 #1 Skrevet 19. september 2004 Håper noen erfarne ammere kan svare meg her.. Går det an å ha brystbetennelse uten å kjenne klump i brystet? Jeg fikk feber på fredag (39,5) og det kan visst være tegn på betennelse. Men jeg var også kvalm, spydde og hadde diare, så kanskje jeg bare var syk? Følte meg ok litt utpå dagen i går. Kjenner ingenting unormalt i brystet. Er det vanlig at den ene puppen er større en den andre? Jeg legger vesla like mye på begge sider, men det ene er alltid merkbart større/fullere. Er noe galt med den ene, eller har jeg bare en mindre produktiv pupp?
Gjest Tex Skrevet 19. september 2004 #2 Skrevet 19. september 2004 Du kan godt ha en brystbetennelse. Du burde vel strengt tatt oppsøke en lege. Hvor gammel er babyen din? Brystene kan også få ulik størrelse under ammingen.
Rannva Skrevet 19. september 2004 Forfatter #3 Skrevet 19. september 2004 Hun er 5 1/2 uke. Jeg skal til 6ukers-kontroll hos legen på fredag, kan spørre han da kanskje.
Gjest Tex Skrevet 19. september 2004 #4 Skrevet 19. september 2004 Hvis babyen er så liten er det mest sannsynlig bare øking av melkeproduskjonen som gir deg feber, hvis du ikke har det minste lille ubehag i brystene.
Rannva Skrevet 19. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 19. september 2004 Ikke det minste ubehag nei.. Og jeg har vært veldig flink til å holde både brystene og meg varme. *krysser fingrene*
14062003 Skrevet 19. september 2004 #6 Skrevet 19. september 2004 Ved brystbetennelse pleier man å bli dårlig, veldig dårlig... Jeg tror ikke man må ha klumper, men varme blir brystet (ne) i alle fall. Lurer du, så kom deg til lege og ta en crp-prøve! For å bli dårlig av brystbetennelse vil du ikke (jeg lå selv til sengs i 2 dager hvor jeg ikke orket synet av sønnen min (3 uker gammel) fordi jeg var så dårlig (40 i feber med Paracet annenhver time).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå