himmeloghav Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 (endret) Jeg har skaffet meg en mascara som er vannfast, likevel faller den ned og lager svarte skygger/flekker under øynene. Hvordan unngå dette? Må jeg pudre først før jeg tar på den? Endret 13. september 2015 av himmeloghav
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Er vippene helt tørre og uten sminkefjerner/olje før du sminker dem? Du må også tørke huden rundt godt og pudre før du tar på mascara. Olje o.l. i huden drar fort til seg mascara. På ekstra varme/fuktige dager bruker jeg kun fibermascara, for da kan jeg bare børste vekk det som faller ned, istedet for at det legger seg fast i huden. Anonymous poster hash: f69cc...b75
himmeloghav Skrevet 13. september 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2015 Er vippene helt tørre og uten sminkefjerner/olje før du sminker dem? Du må også tørke huden rundt godt og pudre før du tar på mascara. Olje o.l. i huden drar fort til seg mascara. På ekstra varme/fuktige dager bruker jeg kun fibermascara, for da kan jeg bare børste vekk det som faller ned, istedet for at det legger seg fast i huden.Anonymous poster hash: f69cc...b75 Har du en fibermascara å anbefale? Jeg søkte på nett og fant at man kan bruke gjennomsiktig pudder/talkum på øynene før man legger mascara på.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Har samme problem,og jeg har prøvd alt mulig. Dyre,billige og vannfaste. De fleste legger seg under øynene. Jeg har fet hud og huden på øyelokkene blir også fet,så da smitter det av. Eneste som ikke smitter av er All day long lash fra Isadora. Den holder seg på hele dagen,og smitter kun av hvis jeg blir litt trøtt i øynene av linser.Anonymous poster hash: c5bfd...751
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå