AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Hva gjør dere for at folk skal gi seg med å legge an på en? Er ikke bare en spesifikk person, men opplever til stadighet at folk ikke fatter at jeg ikke er interessert. Hjelper ikke å fortelle at jeg ikke er "tilgjengelig" heller. Anonymous poster hash: 6ad8d...ee3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Hva gjør dere for at folk skal gi seg med å legge an på en? Er ikke bare en spesifikk person, men opplever til stadighet at folk ikke fatter at jeg ikke er interessert. Hjelper ikke å fortelle at jeg ikke er "tilgjengelig" heller.Anonymous poster hash: 6ad8d...ee3 Anonymous poster hash: aa596...f67
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Anonymous poster hash: aa596...f67 Jo takk du, skal prøve å le dem i ansiktet og se hvordan det går. Anonymous poster hash: 6ad8d...ee3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Hva gjør dere for at folk skal gi seg med å legge an på en? Er ikke bare en spesifikk person, men opplever til stadighet at folk ikke fatter at jeg ikke er interessert. Hjelper ikke å fortelle at jeg ikke er "tilgjengelig" heller.Anonymous poster hash: 6ad8d...ee3 Har aldri hatt det problemet, og jeg går for å være en pen jente. Jeg tror du sender ut feil signaler. Anonymous poster hash: 0d76d...838 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 Anonymous poster hash: c2740...520
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Trådstarter: Du har ikke tilfeldigvis studert juss? Anonymous poster hash: 361e1...c44
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 Trådstarter: Du har ikke tilfeldigvis studert juss?Anonymous poster hash: 361e1...c44 Jeg er ikke Ts, men lurer på hvorfor i all verden du spør om det?Anonymous poster hash: 01963...794 2
Cathrine88 Skrevet 13. september 2015 #8 Skrevet 13. september 2015 Smiler du veldig mye? Latterlig mange tolker vennlighet som interesse. 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #9 Skrevet 13. september 2015 Unngå blikk kontakt, alltid se ned , også hvis folk snakker til deg. Gå gjerne litt krumbøyd og ufeminint med bena, unngå flagrende hår. Fælt å skrive dette som norsk kvinne, men så sexundertrykkende har altså samfunnet vårt blitt. Vi må oppdra sønnene våres anderledes. Jeg forstår godt kvinnene som foretrekker burka. Anonymous poster hash: ef84d...7d0 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #10 Skrevet 13. september 2015 Unngå blikk kontakt, alltid se ned , også hvis folk snakker til deg. Gå gjerne litt krumbøyd og ufeminint med bena, unngå flagrende hår. Fælt å skrive dette som norsk kvinne, men så sexundertrykkende har altså samfunnet vårt blitt. Vi må oppdra sønnene våres anderledes. Jeg forstår godt kvinnene som foretrekker burka. Anonymous poster hash: ef84d...7d0 Det funker faktisk! Anonymous poster hash: 9921b...ed5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #12 Skrevet 13. september 2015 https://youtu.be/8wRXa971Xw0 Åååå! Jenna var så søt for noen år siden Anonymous poster hash: 801fa...cd8 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #13 Skrevet 13. september 2015 Jeg tror jeg klarer å sende ut riktige signaler om at jeg ikke er interessert, for jeg blir ikke så plaget. Men det jeg definitivt plages av er mangel på ønsket oppmerksomhet! Det er verre. Anonymous poster hash: dde75...1f4 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #14 Skrevet 14. september 2015 Anonymous poster hash: c2740...520 Haha! Den var fin. God liste å gå ut i fra iallfall. Trådstarter: Du har ikke tilfeldigvis studert juss? Anonymous poster hash: 361e1...c44 Nei, det har jeg ikke. Smiler du veldig mye? Latterlig mange tolker vennlighet som interesse. Ja, jo. Jeg smiler nok ganske mye! Det er skikkelig nedsig at man skal måtte gå rundt og se traus ut da. Unngå blikk kontakt, alltid se ned , også hvis folk snakker til deg. Gå gjerne litt krumbøyd og ufeminint med bena, unngå flagrende hår. Fælt å skrive dette som norsk kvinne, men så sexundertrykkende har altså samfunnet vårt blitt. Vi må oppdra sønnene våres anderledes. Jeg forstår godt kvinnene som foretrekker burka. Anonymous poster hash: ef84d...7d0 Det som var så rart var jo at det jeg hadde på meg nå sist var tilnærmet en burka. Heldekkende svart, ikke noen lår, pupper eller rumpe som var å se. Har forsåvidt langt hår da, men det flagrer ikke så mye innendørs. Synd at det skal være sånn! Prøver å unngå utfordrende klær, men det er for min egen del, ikke fordi andre skal "synes" noe. https://youtu.be/8wRXa971Xw0 Haha! Jenna er så fin. Anonymous poster hash: 6ad8d...ee3 1
fullførsetningen Skrevet 14. september 2015 #15 Skrevet 14. september 2015 Jeg vet ikke hvilken faktor det er som gjør at noen får "uønsket oppmerksomhet", men for min del har jeg ikke gitt "uønsket oppmerksomhet" til noen pga. at de har gått utfordrende kledd (annet enn enkelte blikk), så det må være et eller annet med deres væremåte. Altså, man trenger ikke å gå i burka, ei heller tror jeg det er nødvendig å la være og smile eller være normalt hyggelig. Finnes jo mange som er det, men som man allikevel ikke misforstår. Så det må være et eller annet de gjør, de som man misforstår. Noe bevisst eller ubevisst for å virke tiltrekkende. Og jeg er ganske feig av meg, så jeg viser ikke interesse for ei dame, med mindre jeg har fått tilstrekkelige signaler på at her er det interesse fra dama ute og går. Og allikevel tok jeg altså feil, og ga "uønsket oppmerksomhet". Så da... skal noen få has på meg nå, må de rett og slett være direkte*. For å tolke en kvinnes signaler, det er farlig, det. Brent barn skyr ilden... * og med det så mener jeg ikke "jeg vil ha deg", men "la oss finne på noe" (erstatt noe med det som passer - en kopp kaffe/en øl, kino, middag, tur i skogen, etc.) Alt annet enn å spørre meg om å finne på noe vil hovedsakelig bli ignorert.
Gjest Franke Ann Skrevet 15. oktober 2015 #16 Skrevet 15. oktober 2015 Uønsket oppmerksomhet = mann på 7- prøver seg Ønsket oppmerksomhet = mann på 8+ prøver seg En mulighet er å gjøre det forbudt for menn under 8 på utseendeskalaen å gjøre tilnærmelser mot kvinner. Men frem til den dagen må du nesten bare lære å godta at når du ter deg - og kler deg - som om du er ute etter oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, vil du oppleve både ønsket og uønsket oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2015 #17 Skrevet 15. oktober 2015 Det trenger ikke nødvendigvis være at man sender ut feil signaler, det er ganske forutintatt. Jeg pleier ikke å jevnlig få uønsket oppmerksomhet, ergo føler jeg meg ganske trygg på at jeg kan konkludere med at det ikke er noe jeg gjør, bevisst eller ubevist. Noen er bare helt ute av stand til å gi seg uansett hva man sier eller gjør. For en del år siden var jeg å feiret bursdagen til en venninne treningsklær(kom rett fra stevne uten å ha dusja, og på uteplassen for å ta noen pils), og en mann ville ikke la meg være selv om jeg ba ham om det. Bytta bord og det hjalp heller ikke. Fikk sitte i hjørnet omkranset av de andre og da KRØP han OVER bordet og satte seg på armlenet. Vi gikk på en annen uteplass og han kom etter. Tok til slutt kontakt med politiet, men gjett tre ganger hvem som ventet på meg utenfor da jeg skulle dra igjen. Endte med at jeg måtte ta taxi hjem for jeg turte ikke gå. Faen ikke kom å fortell meg at det er noe jeg gjør når idioten kryper over føkkings bordet... Anonymous poster hash: dcb0e...1bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå