Gå til innhold

Når han du vil ha ikke vil ha deg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjempebetatt av en fyr jeg møtte i sommer, som desverre har fadet meg ut og ikke tar mer kontakt.. Er kjempelei meg! :( De siste gangene vi møttes hadde vi bare sex, så det var jo egentlig bare et fuck "forhold" på slutten der.

Hvor lang tid tar det å komme seg over det? Har gått 1,5 uke og jeg tenker på han hver eneste dag, flere ganger om dagen..

Anonymous poster hash: 2539d...17a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan ta lang tid.

For meg tok det ca 6 mnd:/

Skrevet

Ikke gi næring til savnet men prøv å tenk på alt annet. Haha kjempegodt råd jeg selv prøver å følge :P Har mista kontakten med min sommerflørt selv. Han forsvant.

Anonymous poster hash: 131b6...25e
  • Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Er kjempebetatt av en fyr jeg møtte i sommer, som desverre har fadet meg ut og ikke tar mer kontakt.. Er kjempelei meg! :( De siste gangene vi møttes hadde vi bare sex, så det var jo egentlig bare et fuck "forhold" på slutten der.

Hvor lang tid tar det å komme seg over det? Har gått 1,5 uke og jeg tenker på han hver eneste dag, flere ganger om dagen..

Så synd. 

Anonymous poster hash: df16e...c4c

Skrevet

Ikke så lurt å gi bort blomsten sin før man vet hvem man dealer med og hva man selv føler. Men hvor lenge var dere sammen som FF? 1,5 uke behøver ikke bety så mye. Og ca. hvor gamle er dere?

Skrevet

Ikke så lurt å gi bort blomsten sin før man vet hvem man dealer med og hva man selv føler. Men hvor lenge var dere sammen som FF? 1,5 uke behøver ikke bety så mye. Og ca. hvor gamle er dere?

Hjelper lite når menn bare lyver. De har ikke følelser og tømmer seg i alt mulig. Bare å holde seg unna menn. 

Anonymous poster hash: 1cf8d...c3f

• Liker 1
Skrevet

Det beror på hvordan du velger å forholde deg til hans avvisning. Hvis du velger å tenke rasjonelt, så kveler du gradvis følelsene dine for ham. Hvis du derimot velger å bære ved til bålet ved å tenke irrasjonelt, så kommer følelsene dine til å forbli sterke veldig lenge

Du må velge å innse at det blir ikke deg og ham. Han vil ikke. Si til deg selv at du vil respektere valget hans/følelsene hans. Han føler ikke likt med deg. Sånn er det bare. Det er ikke noe du får gjort noe med. Hvis du tenker dette hver gang du blir minnet på ham, så vil følelsene dine bli påvirket. Tankene våre påvirker følelsene våre. Hvis du velger å tenke på hvor deilig det hadde vært å være sammen med ham, så blusser følelsene opp. Derfor må man ikke tenke sånn når man har blitt avvist. Da gjør man bare den ulykkelige forelskelsen unødvendig langvarig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...