AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #1 Skrevet 13. september 2015 Mann og barna er skikkelig forkjølet med feber og hosterier konstant...føler bakteriene florerer hjemme. Jeg skal delta i et løp til helga og må ikke bli smittet. Gode tips til ikke å bli smittet - og nei, jeg kan desverre ikke rømme huset! :-) Anonymous poster hash: e7d07...23c
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #2 Skrevet 13. september 2015 Vask deg på hendene før du skal spise. Ikke ta deg på ansiktet ditt Anonymous poster hash: 7a312...d92
Gjest Drageløperen Skrevet 13. september 2015 #3 Skrevet 13. september 2015 Vask hendene ofte og vær nøye med rengjøring, spesielt dørhåndtak:p hvitløk og c vitaminer ska visst være bra for immunforsvaret?
Gjest supernova_87 Skrevet 13. september 2015 #4 Skrevet 13. september 2015 Gå inn i et stort rom. Rop på mannen og barna. Når alle er samlet der inne, så løper du ut og låser døra igjen fra utsiden. La dem bli der inne til helgen.
Gjest chisandra Skrevet 13. september 2015 #5 Skrevet 13. september 2015 C-vitaminer og strengere håndhygiene enn du trodde var mulig.
Wiggins Skrevet 13. september 2015 #6 Skrevet 13. september 2015 Forkjølelse smitter via dråpesmitte. Prøv å holde avstand. Vask hender og flater ofte.
Wiggins Skrevet 13. september 2015 #7 Skrevet 13. september 2015 Og en ting til: Få nok søvn. Jeg hørte nylig om en studie som viste at det å få for lite søvn mangedobler sjansen for å bli smittet av forkjølelse, og dermed sannsynligvis de fleste andre sykdommer. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #8 Skrevet 13. september 2015 - Få nok søvn - Ikke frys når du er ute, kle på deg godt - Ikke gå lenge med ytterklærne inne, så du fryser når du kommer ut igjen. Å skifte temperatur fra varmt til kaldt fort, kan gjøre en forkjølet - Vask hendene - Sørg for at barna har god hygiene - Ikke kyss og klem masse på barna og mannen, da kan du bli smittet - Skift dynetrekk (hvis du og mannen deler seng) - Ha god hygiene hjemme Anonymous poster hash: 5f16a...801 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå